Wikia

Gothicpedia

Cronos

4972strony na
tej wiki
Komentarze23
Cronos
G • GII:NK • G3
Cronos (G1) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Wyznanie
Dubbing
Cronos
G • GII:NK • G3
Cronos (NK) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Wyznanie
Dubbing
Cronos
G • GII:NK • G3
Cronos (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Noszony strój
Wyznanie
Dubbing

Cronos – postać występująca w Gothic, Gothic II: Noc Kruka i Gothic 3. Jest magiem wody, znanym również jako Strażnik Rudy.

GothicEdytuj

Swój przydomek, Strażnik Rudy, zawdzięcza temu, że zajmuje się pilnowaniem kopca rudy w Nowym Obozie. Handluje też różnymi przedmiotami, głównie magicznymi. Zna się doskonale na kartografii, Bezimienny może u niego kupić mapy. Jeśli bohater zostanie szkodnikiem, może dostać od niego Amulet kuriera Magów Wody, który da mu dostęp do zamku w Starym Obozie. W III rozdziale bohater otrzymuje od niego hasło prowadzące do sali Saturasa, które brzmi TETRIANDOCH. Cronos jest nieco arogancką osobą, o czym wspomina Gorn i co znajduje potwierdzenie w tym, jak bardzo ważny trzeba mieć powód, aby uzyskać jego zgodę na spotkanie z Saturasem oraz w reakcji na pytanie Bezimiennego o powtórzenie hasła:
Już moja świętej pamięci babcia miała lepszą pamięć od Ciebie! Hasło brzmi TETRIANDOCH…

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

W dodatku Noc Kruka Cronos bada Jarkendar i zajmuje się sprawą kamiennych strażników, którzy powstają w wyniku trzęsień ziemi (powodowanych przez Kruka). Poza tym nie opuszcza swojego dawnego zajęcia – nadal handluje. W Jarkendarze Bezimienny może u niego kupić mapę tego regionu.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Cronos po zamknięciu portalu prowadzącego do Jarkendaru został pozbawiony wolności przez bandytów Lariusa. Z Velayą spotyka się podczas rozdawania racji żywnościowych. Po zabiciu bandytów z obozu przez bohaterkę odzyskuje swoje rzeczy. Nie jest miły w stosunku do bohaterki, każe jej szybko pozbyć się rabusiów.

Gothic 3Edytuj

W Gothic 3 znajduje się w pobliżu jaskini niedaleko Bakareshu. Od niego Bezimienny dowiaduje się również o koczownikach i magach wody. Bohater może u niego kupić szatę maga wody, do której potrzebuje dwadzieścia pięć punktów reputacji u koczowników. Nie odgrywa tu ważniejszej roli.

Dalsze losyEdytuj

Kroczy drogą wiecznego wędrowca wraz z innymi magami oraz koczownikami. Mógł też zginąć, jeśli bohater zdecydował się zabić Magów Wody na polecenie Gonzalesa.

Więcej od Wikii

Losowa wiki