Wikia

Gothicpedia

Cronos

4881stron na
tej wiki
Komentarze22
Cronos
Cronos (G1) (by Gothicfan94)
Cronos w Gothic I

Informacje
  • Gildia
  • Mag wody
    • Miejsce zamieszkania
  • Varant
  • Nowy Obóz
  • Jarkendar
  • Varant
    • Dzierżona broń
  • Magia Runiczna
    • Noszony strój
  • Gothic I - Szata wody
  • Gothic II: Noc Kruka - Szata maga wody
  • Gothic 3 - Szata maga wody
    • Występowanie
  • Gothic I
  • Gothic II: Noc Kruka
  • Gothic 3
    • Wyznanie
  • Adanos
    • Dubbing
  • Jacek Kopczyński
  • Krzysztof Zakrzewski
  • Cronos – postać występująca w Gothic I, Gothic II: Noc Kruka i Gothic 3. Jest to mag wody, znany również jako Strażnik Rudy.

    Gothic IEdytuj

    Swój przydomek zawdzięcza temu, że zajmuje się pilnowaniem kopca rudy w Nowym Obozie, ponadto handluje różnymi przedmiotami, najczęściej magicznymi. Zna się doskonale na kartografii, Bezimienny może u niego kupić mapy. Jeśli bohater zostanie szkodnikiem, to może dostać od niego Amulet kuriera Magów Wody, który da mu dostęp do zamku w Starym Obozie. W III rozdziale bohater otrzymuje od niego hasło prowadzące do sali Saturasa, które brzmi TETRIANDOCH. Cronos jest nieco arogancką osobą, o czym wspomina Gorn, co znajduje potwierdzenie w tym, jak bardzo ważny trzeba mieć powód, aby uzyskać jego zgodę na spotkanie z Saturasem oraz w reakcji na pytanie Bezimiennego o powtórzenie hasła:
    Już moja świętej pamięci babcia miała lepszą pamięć od Ciebie! Hasło brzmi TETRIANDOCH…

    Gothic II: Noc KrukaEdytuj

    W dodatku Noc Kruka bada Jarkendar i zajmuje się sprawą kamiennych strażników, którzy powstają w wyniku trzęsień ziemi (powodowanych przez Kruka). Poza tym nie opuszcza dawnej czynności - nadal handluje. W Jarkendarze Bezimienny może u niego kupić mapę tego regionu.

    Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

    W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Cronos po zamknięciu portalu prowadzącego do Jarkendaru został pozbawiony wolności przez bandytów LariusaZ Velayą spotyka się podczas rozdawania racji żywnościowych. Po zabiciu bandytów z obozu przez bohaterkę odzyskuje swoje rzeczy. Nie jest miły w stosunku do bohaterki, każe jej szybko pozbyć się rabusiów.

    Gothic 3Edytuj

    W Gothic 3 znajduje się w pobliżu jaskini niedaleko Bakareshu. Od niego Bezimienny dowiaduje się również o koczownikach i magach wody. Bohater może u niego kupić szatę maga wody, do której potrzebuje dwadzieścia pięć punktów reputacji u koczowników. Nie odgrywa ważniejszej roli.

    Dalsze losyEdytuj

    Kroczy drogą wiecznego wędrowca wraz z innymi magami oraz koczownikami. Mógł też zginąć jeśli bohater zdecydował się zabić Magów Wody na polecenie Gonzalesa.

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki