Fandom

Gothicpedia

Crimson

5393strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Nie, siekam cebulkę. Oczywiście, że topię złoto i robię z niego monety.

— Sarkastyczna odpowiedź Crimsona na oczywiste pytanie Bezimiennego

Crimson – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to mincerz i bandyta z doliny Jarkendaru.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Mieszka w obozie bandytów w Jarkendarze i pracuje jako wytapiacz złota. Swoje stanowisko pracy ma w kopalni, gdzie nie zajmuje się kuciem, lecz przetapianiem złota na monety. Powtarza Bezimiennemu słowa wypowiedziane przez Kruka, którymi przywołał Khardimona. Skupuje złote samorodki za 10 sztuk złota od jednego.

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning może nauczyć bohatera przekuwać wszystkie pancerze, które sprzedaje Scatty, a także zbroję strażnika Kruka. Zmniejsza również cenę skupu bryłek do ośmiu sztuk złota. Może także nauczyć Bezimiennego umiejętności przetapiania sztabek złota na monety za 5 LP, oraz 1500 sztuk złota

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Crimson przeszedł przez portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie niedaleko ruin. Dalej zajmuje się kowalstwem i jest jednym z dwóch producentów broni dla bandytów. Może pohandlować z Velayą, ale za poleceniem Sentenzy nie może sprzedać broni bohaterce. Nienawidzi eksperymentalnej kuchni Snafa, przez co ukradł łyżkę kucharza i przetopił ją. Velaya może albo go wrobić, albo opowiedzieć nieprawdziwą wersję wydarzeń Snafowi. Jeżeli bohaterka wybierze tę drugą opcję, to później wytapiacz złota uhonoruje ją pierścieniem żelaznej skóry, pierścieniem mocy lub pierścieniem zręczności. Crimson wyrusza później do obozowiska mieszczącego się za farmą Bengara. Ginie tam po krótkiej walce z Velayą.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Crimson został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Bezimienny prosi Crimsona o wypowiedzenie zaklęcia Kruka – zaczyna się krótkie trzęsienie ziemi. Jeśli wypowie je trzy razy, to pojawi się czerwony ekran (jak przy modlitwie do Beliara, czy przy rozmowie z poszukiwaczem). Wówczas Crimson nie będzie chciał powtarzać zaklęcia (Myślę, że lepiej dać temu spokój).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki