FANDOM

Coragon – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest on właścicielem gospody pod Tłustym Cielaczkiem znajdującej się obok placu świątynnego.

Gothic II Edytuj

Jego gospoda pod wieczór staje się ulubionym miejscem obywateli, którzy chcą odpocząć po męczącym dniu i zjeść porządny posiłek, bądź też coś łyknąć. Przebywają tam między innymi Valentino, Regis i Bartok. Bezimienny może oddać mu jego srebra, które znajdują się w podziemiach gildii złodziei. W zamian bohater dostanie od niego jego specjalne piwo zwiększające na stałe manę oraz punkty trafień. Jest zadłużony u Lehmara na kwotę sto pięćdziesiąt sztuk złota. Kiedy bohater pobije Valentina i porozmawia z Regisem, otrzyma od niego pierścień, który ma oddać następnej osobie, która pobije Valentino, tą osobą jest Coragon.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do drugiej części gry, Coragon udziela Bezimiennemu paru informacji na temat zaginionych obywateli Khorinis.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Nadal prowadzi swoją karczmę. Bardzo denerwuje go Valentino. Po wygranym przez Velayę pojedynku z bawidamkiem karczmarz stawia bohaterce jego specjalne piwo i wręcza jej dawny pierścień pobitego. Później radzi wojowniczce, że jeżeli chce zostać u kogoś czeladnikiem musi szukać szczęścia u Hanny.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Coragon został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy obywatele Khorinis wypowiadają jego imię karagon zamiast koragon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki