Fandom

Gothicpedia

Connor

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Connor
Connor (G3) (by Kubar906).png
Informacje
Gildia
Zawód
Handlarz
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
spawn Connor

Connornajemnik orków, występujący w Gothic 3. Mieszka w Faring.

Przed akcją gry Edytuj

Opowiada Bezimiennemu, że w Faring mieszka już bardzo długo w porównaniu z innymi najemnikami. Stoczył wiele bitew dla orków, którzy w końcu pozwolili mu założyć sklep, jak mówi w królewskiej armii nigdy by tego nie osiągnął.

Gothic 3 Edytuj

Prowadzi sklep w dolnej części miasta, sprzedaje towary różnego rodzaju. Mówi Bezimiennemu o najemnikach próbujących dostać się do górnego miasta. Opowiada Bezimiennemu o bitwie o Faring. Nie brał udziału w pierwszej bitwie, lecz w drugiej decydującej. Wojska były prowadzone przez samego Kana, na początku bitwa wydawała się przegrana, ale Xardas wyszedł przed wojska ze świecącym kamieniem, który oślepił przeciwników orków. Następnie odszedł bez słowa do Nordmaru, tam skąd przyszedł. Connor uwielbia orków, za trzysta sztuk złota pomaga bohaterowi dostać się do zamku. Uważa, że Mojokowi trzeba dać porządną flaszkę gorzałki, Gorokowi pomóc w mieście, a Gnarowi przynieść wilcze skóry. Kiedy bohater pyta go o nordmarską starkę, sugeruje, aby udać się do Flinta - właściciela gospody. 

Dalsze losy Edytuj

Ginie podczas wyzwolenia Farnig.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki