FANDOM

Connornajemnik orków, występujący w Gothic 3. Mieszka w Faring.

Przed akcją gry Edytuj

Opowiada Bezimiennemu, że w Faring mieszka już bardzo długo, w porównaniu z innymi najemnikami. Stoczył wiele bitew dla orków, którzy w końcu pozwolili mu założyć sklep. Jak mówi – w królewskiej armii nigdy by tego nie osiągnął.

Gothic 3 Edytuj

Prowadzi sklep w dolnej części miasta, sprzedaje towary różnego rodzaju. Mówi Bezimiennemu o najemnikach próbujących dostać się do górnego miasta. Opowiada Bezimiennemu o bitwie o Faring. Nie brał udziału w pierwszym starciu, lecz w drugim – decydującym. Wojska były prowadzone przez samego Kana; na początku bitwa wydawała się przegrana, ale Xardas wyszedł przed wojska ze świecącym kamieniem, który oślepił przeciwników orków. Następnie odszedł bez słowa do Nordmaru, tam skąd przyszedł. Connor uwielbia orków, za 300 sztuk złota pomaga bohaterowi dostać się do zamku. Uważa, że Mojokowi trzeba dać porządną flaszkę gorzałki, Gorokowi pomóc w mieście, a Gnarowi przynieść wilcze skóry. Kiedy bohater pyta go o nordmarską starkę, sugeruje, aby udać się do Flinta – właściciela gospody. 

Dalsze losy Edytuj

Jego losy są zależne od decyzji bohatera. Jeśli ten postanowi wyzwolić miasto, Connor zginie lub ucieknie. W innym wypadku nie wiadomo, co się z nim stało, gdyż nie występuje w kolejnych częściach serii.