Fandom

Gothicpedia

Cmentarzysko orków

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Cmentarzysko orków
Cmentarzysko Orków 2.jpg

Informacje
Typ
Podziemny kompleks grobowców
Położenie
Mieszkańcy
Zwykle niezamieszkane
w trzecim rozdziale znajdują się tam orkowie.
Zarządca
Brak
Ważne postacie

Cmentarzysko orków – miejsce kultu, w którym orkowie niegdyś chowali zmarłych.

Opis Edytuj

Cmentarzysko orków znajduje się niedaleko obozu bractwa, na wielkiej wyżynie skalnej. Jest pilnowane przez garstkę orkowych zwiadowców. W środku znajduję się wielka komora, w której znajdują się zmumifikowane ciała orków. Komora jest podzielona na trzy oddzielne komnaty. Jedna z nich prowadzi do wielkiego pomieszczenia, z czterema kolumnami na środku pomieszczenia. Pozostałe dwie są ślepymi uliczkami, z których nie da się wyjść inną drogą. Ściany są pokryte różnego rodzaju ornamentami oraz nieznanym dla ludzi orkowym pismem.

Gothic Edytuj

Orkowie grzebią tam swoich zmarłych. Podczas nieudanego przebudzenia Śniącego wszystkim ukazuje się wizja tego miejsca. Cor Angar wysyła tam ekspedycję w celu odnalezienia Śniącego, jednak kiedy nie wracają wysyła tam Bezimiennego pod przewodnictwem Talasa. Kiedy docierają do mostu nad rzeką, bohater wyrusza sam. Na miejscu okazuje się, że zginęli wszyscy z wyjątkiem Baala Lukora. Guru prosi bohatera o pomoc w poszukiwaniach. Kiedy okazuje się że nic tam nie ma, Lukor obwinia o to Bezimiennego, twierdząc, że jego bluźniercza obecność rozgniewała Śniącego, po czym rzuca się na Bezimiennego i ginie z jego ręki.

Gothic II Edytuj

Bohater nie ma możliwości zwiedzania katakumb, ponieważ most prowadzący w ten rejon jest zawalony.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Piratenleben to samo miejsce występuje jako stary cmentarz.
  • W modyfikacji Returning można się tam dostać, jednak jest tam dużo orków.
  • W modyfikacji Wasteland możemy zwiedzić cmentarzysko ponownie.
  • Jest tam taka sama melodia jak w świątyni Śniącego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki