Fandom

Gothicpedia

Cmentarz koło gospody Orlana

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cmentarz koło gospody Orlana
Cmentarz koło gospody Orlana (G2).png
Informacje
Typ
Cmentarz
Położenie
niedaleko gospody Orlana
Mieszkańcy
Zmarli
Zarządca
Nie ma
Ważne miejsca
Nagrobki
Występowanie
Cmentarz koło gospody Orlana – jedno z miejsc pochówku zmarłych z wyspy Khorinis. Jest o wiele większy niż cmentarz koło farmy Sekoba, gdyż w samej otwartej jego części znajduje się aż piętnaście nagrobków. Cmentarz ten umiejscowiony jest niedaleko gospody "pod martwą harpią" należącej do Orlana. Niedaleko umiejscowiony jest także jeden z kamieni teleportacyjnych. W przeciwieństwie do cmentarza niedaleko farmy Sekoba, na żadnym nagrobku nie ma anegdoty co do życia zmarłego. Nad powierzchnią cmentarza unosi się zielona mgiełka. Cmentarz zamieszkują dwa kretoszczury i dwie polne bestie (przy samej jego granicy).

Lista pochowanych osób:Edytuj

JaskiniaEdytuj

Jaskinia na terenie cmentarza jest swego rodzaju kryptą. Składa się z dwóch większych części połączonych ze sobą wąskim tunelem. W pierwszej z nich, zamieszkałej przez trzy szkielety gobliny, znajdują się imienne groby:

Wszystkie z tych postaci to mężczyźni, którzy zginęli w roku 212. Fakt ten prawdopodobnie świadczy o tym, że w tym roku miała miejsce jakaś ważna bitwa. Wskazują na to również podpisy „Mistrz miecza”.

W drugiej części, która zamieszkana jest przez trzy zombie, znajdują się cztery grobowce, w których najprawdopodobniej pochowano paladynów. Można tutaj odnaleźć ich miecze, szkatułkę z klejnotami oraz rzadko spotykaną czarną rudę. Istnieje prawdopodobieństwo, że paladyni pochowani w tej krypcie również brali udział w bitwie w roku 212.

Więcej w Fandom

Losowa wiki