Fandom

Gothicpedia

Cmentarz koło gospody Orlana

5338stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cmentarz koło gospody Orlana – jedno z miejsc pochówku zmarłych z wyspy Khorinis. Jest o wiele większy niż cmentarz koło farmy Sekoba, gdyż w samej otwartej jego części znajduje się aż piętnaście nagrobków. Cmentarz ten umiejscowiony jest niedaleko gospody "pod martwą harpią" należącej do Orlana. Niedaleko umiejscowiony jest także jeden z kamieni teleportacyjnych. W przeciwieństwie do cmentarza niedaleko farmy Sekoba, na żadnym nagrobku nie ma anegdoty co do życia zmarłego. Nad powierzchnią cmentarza unosi się zielona mgiełka. Cmentarz zamieszkują dwa kretoszczury i dwie polne bestie (przy samej jego granicy).

Lista pochowanych osób:Edytuj

JaskiniaEdytuj

Jaskinia na terenie cmentarza jest swego rodzaju kryptą. Składa się z dwóch większych części połączonych ze sobą wąskim tunelem. W pierwszej z nich, zamieszkałej przez trzy szkielety gobliny, znajdują się imienne groby:

Wszystkie z tych postaci to mężczyźni, którzy zginęli w roku 212. Fakt ten prawdopodobnie świadczy o tym, że w tym roku miała miejsce jakaś ważna bitwa. Wskazują na to również podpisy „Mistrz miecza”.

W drugiej części, która zamieszkana jest przez trzy zombie, znajdują się cztery grobowce, w których najprawdopodobniej pochowano paladynów. Można tutaj odnaleźć ich miecze, szkatułkę z klejnotami oraz rzadko spotykaną czarną rudę. Istnieje prawdopodobieństwo, że paladyni pochowani w tej krypcie również brali udział w bitwie w roku 212.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki