Fandom

Gothicpedia

Ciężka zbroja strażnika

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Ciężka zbroja strażnika
Ikona ciężka zbroja strażnika (by Ossowski21).png
Ciężka zbroja strażnika (by Ossowski21).png

Informacje
Typ
Ciężka zbroja
Gildia
Materiał
Stal
Skóra
Ochrona przed bronią
70
Ochrona przed strzałami
10
Ochrona przed ogniem
35
Kod
Insert grd_armor_h

Ciężka zbroja strażnika – zbroja występująca w Gothic, przeznaczona dla elitarnych członków straży Starego Obozu.

Gothic Edytuj

Zbroja została wykonana z metalu bardzo dobrej jakości. Składają się na nią: skórzane wysokie buty, na których zaczepione są metalowe nagolenniki, spodnie, kolcza tunika opadająca do kolan. Zbroja posiada również nabiodrniki i ciężki napierśnik, na którym wyryta jest twarz, która przypomina oblicze demona. Ręce są chronione przez skórzane, zakrzywione w górę naramienniki, metalowe opachy i skórzane rękawice, nabite ćwiekami. Pancerz ten zapewnia bardzo dobrą ochronę. Nosili go najwyżsi rangą strażnicy. Bez użycia kodów Bezimienny nie ma możliwości otrzymania jej.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka występuje pod nazwą „zbroja strażnika Kruka". Zmienia to modyfikacja Returning, która przywraca jej nazwę z poprzedniej części gry.
  • W tej samej modyfikacji nosi ją część poległych strażników ze Starej Kopalnii.
  • W modyfikacji Golden Mod można ją zdobyć.
  • W wersji beta gry była brązowa.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice można ją zdobyć po odeskortowaniu wszystkich konwojów do Starej Kopalni.
  • Kopacz Guy wspomina Bezimiennemu, że strażnicy zdjęli zbroje z martwych królewskich żołnierzy. Jest to wytłumaczenie dla faktu, dlaczego ich pancerze są najbardziej okazałe ze wszystkich w kolonii.
  • Jest to jedna z niewielu zbroi, której nie posiada Rockefeller.

Więcej w Fandom

Losowa wiki