FANDOM

Ciężka zbroja strażnika – zbroja, występująca w Gothic, przeznaczona dla elitarnych członków straży Starego Obozu.

Gothic Edytuj

Zbroja została wykonana z metalu bardzo dobrej jakości. Składają się na nią: skórzane wysokie buty, na których zaczepione są metalowe nagolenniki, spodnie, kolcza tunika opadająca do kolan. Zbroja posiada również nabiodrniki i ciężki napierśnik, na którym wyryta jest twarz, która przypomina oblicze demona. Ręce są chronione przez skórzane, zakrzywione w górę naramienniki, metalowe opachy i skórzane rękawice, nabite ćwiekami. Pancerz ten zapewnia bardzo dobrą ochronę. Nosili go najwyżsi rangą strażnicy. Bez użycia kodów Bezimienny nie ma możliwości otrzymania jej.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II: Noc Kruka występuje pod nazwą „zbroja strażnika Kruka”. Zmienia to modyfikacja Returning, która przywraca jej nazwę z poprzedniej części gry.
  • W tej samej modyfikacji nosi ją część poległych strażników ze Starej Kopalnii.
  • W modyfikacji Golden Mod można ją zdobyć.
  • W wersji beta gry była brązowa.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice można ją zdobyć po odeskortowaniu wszystkich konwojów do Starej Kopalni.
  • Kopacz Guy wspomina Bezimiennemu, że strażnicy zdjęli zbroje z martwych królewskich żołnierzy. Jest to wytłumaczenie dla faktu, dlaczego ich pancerze są najbardziej okazałe ze wszystkich w kolonii.
  • Jest to jedna z niewielu zbroi, której nie posiada Rockefeller.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki