Fandom

Gothicpedia

Ciężka zbroja najemnika

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Share

Ciężka zbroja najemnika
Ikona ciężka zbroja strażnika (by Ossowski21).png
Ciężka zbroja najemnika (Gothic I) (by Migulo).png

Informacje
Typ
Ciężka zbroja
Gildia
Materiał
Stal
Skóra
Futro
Ochrona przed bronią
70
Ochrona przed strzałami
10
Ochrona przed ogniem
35
Kod
Sld_Armor_H

Ciężka zbroja najemnika – pancerz, występujący w Gothic. Jest to zbroja noszona przez najbardziej zasłużonych najemników z Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Zbroja ta zapewnia doskonałą ochronę z powodu wysokiej jakości materiałów, z których jest wykonana. Składają się na nią skórzane buty i spodnie z nałożonymi na nie nagolennikami i nakolannikami. Klatkę piersiową chroni potężny napierśnik, przyczepione są też do niego duże naramienniki. Do zbroi dołączone są jeszcze błękitne karwasze. Bezimienny może ją kupić od Lee za 2100 bryłek rudy.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic II oraz w Gothic II: Noc Kruka, występuje pod nazwą ciężki pancerz najemnika, pełni on te same funkcje stopniowe jak w Gothic I, ale różni się wyglądem.
  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice zbroja ta wygląda jak powyższy pancerz, lecz nie ma rękawic.
  • Ma taką samą ikonę co ciężka zbroja strażnika. Tak samo będzie wyglądać po wyrzuceniu jej z ekwipunku.
  • Zbroja jest miejscami pomalowana na niebiesko lub jest obleczona zabarwioną skórą, prawdopodobnie by ukazać barwy Nowego Obozu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki