Fandom

Gothicpedia

Chrzest wody

5201stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Chrzest wody – swego rodzaju rytuał, który czeka wszystkich nowych więźniów w kolonii karnej. Gdy tylko zbliża się termin zrzucenia do kolonii kolejnego skazańca, na plac wymian wyrusza kilku strażników ze Starego Obozu (przeważnie jednym z nich jest Bullit), by odpowiednio przywitać nową osobę. Sam chrzest zaś polega na tym, że jeden ze strażników wypowiada do skazańca słowa "Witamy w kolonii", gdy ten jeszcze nie podniósł się z brzegu, a następnie na uderzeniu go pięścią w twarz i razem ze swymi kompanami zaczyna go okładać ciosami.

Gothic Edytuj

W taki sposób został przywitany w kolonii również Bezimienny, gdy tylko zrzucono go z urwiska. Prawdopodobnie na samym uderzeniu w twarz by się nie skończyło, ale w odpowiednim momencie zainterweniował Diego, który przegonił brutalnych strażników. W swoim czasie jednak Bezimienny mści się na Bullicie.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Jeden ze strażników placu wymian - Lukis mówi, że Bullit jest jego kumplem, i że przy chrzcie on mu towarzyszy.

Ciekawostki Edytuj

  • W Gothic: Der Comic można się dowiedzieć, że czasem przy chrzcie wody zadawano nowemu skazańcowi ciosy sztyletem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki