Fandom

Gothicpedia

Laboratorium Cor Kaloma

Przekierowano z Chata Cor Kaloma

5219stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Laboratorium Cor Kaloma – budynek, występujący w Gothic. Położony jest w Obozie Bractwa. Jest to pracownia alchemiczna i zarazem chata Cor Kaloma. Oprócz niego mieszka tam jego uczeń Caine. W połowie gry, opuszczając chatkę, Guru zostawia swego ucznia.

Gothic Edytuj

W laboratorium swoje eksperymenty związane z magią przeprowadza jeden z najpotężniejszych i najważniejszych guru Obozu Bractwa, Cor Kalom. To tam przyrządzany jest eliksir z pełzaczy. Budynek od środka jest ubogi. Posiada dwie skrzynie, dwa stanowiska alchemiczne i miejsce rozdrabniania. Oprócz tego, stoi tam także kociołek z wodą, również służący do alchemii. Na zewnątrz stacjonuje osobisty ochroniarz. Do budynku Bezimiennego może zaprowadzić Lester. Lokatorami pracowni są Cor Kalom, jego uczeń Caine i ochroniarz będący na zewnątrz. Caine pomaga sporządzać wywary owemu Guru, a także się u niego uczy. Zaś ochroniarz, dba o to, by nikt niepowołany nie wszedł do budowli. Ostrzega także Bezimiennego o tym, że pożałuje, jeżeli bohater nie okaże należytego szacunku jego mistrzowi.

Dalsze losy Edytuj

Labolatorium po upadku bariery mogło ulec zniszczeniu, ale ma co do tego pewności z racji tego, że zamknięta za palisadą orków, wraz z całymi bagnami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki