Fandom

Gothicpedia

Laboratorium Cor Kaloma

Przekierowano z Chata Cor Kaloma

5113stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Laboratorium Cor Kaloma
Pracownia alchemiczna Cor Kaloma 2.jpg
Widok zewnętrzny na chatę Kaloma

Informacje
Typ
Laboratorium
Chata
Położenie
Populacja
3 osoby
Zarządca
Ważne postacie
Występowanie

Laboratorium Cor Kaloma – budynek, występujący w Gothic. Położony jest w Obozie Bractwa. Jest to pracownia alchemiczna i zarazem chata Cor Kaloma. Oprócz niego mieszka tam jego uczeń Caine. W połowie gry, opuszczając chatkę, Guru zostawia swego ucznia.

Gothic Edytuj

W laboratorium swoje eksperymenty związane z magią przeprowadza jeden z najpotężniejszych i najważniejszych guru Obozu Bractwa, Cor Kalom. To tam przyrządzany jest eliksir z pełzaczy. Budynek od środka jest ubogi. Posiada dwie skrzynie, dwa stanowiska alchemiczne i miejsce rozdrabniania. Oprócz tego, stoi tam także kociołek z wodą, również służący do alchemii. Na zewnątrz stacjonuje osobisty ochroniarz. Do budynku Bezimiennego może zaprowadzić Lester. Lokatorami pracowni są Cor Kalom, jego uczeń Caine i ochroniarz będący na zewnątrz. Caine pomaga sporządzać wywary owemu Guru, a także się u niego uczy. Zaś ochroniarz, dba o to, by nikt niepowołany nie wszedł do budowli. Ostrzega także Bezimiennego o tym, że pożałuje, jeżeli bohater nie okaże należytego szacunku jego mistrzowi.

Dalsze losy Edytuj

Labolatorium po upadku bariery mogło ulec zniszczeniu, ale ma co do tego pewności z racji tego, że zamknięta za palisadą orków, wraz z całymi bagnami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki