FANDOM

Charles – postać, występująca w Gothic 3. Jest to buntownik dowodzący grupą ludzi z Nemory ukrywających się w jaskini za świątynią w Trelis. Wejścia do jego jaskini pilnuje początkujący buntownik – Steve.

Gothic 3 Edytuj

Gdy po raz pierwszy spotyka Bezimiennego, będzie myślał że jest on kimś z Nemory. Jeśli bohater powie, że nie wie gdzie leży Nemora, Charles zaatakuje go. Prosi bohatera o przekazanie Russelowi, przywódcy buntowników prośby o przysłanie posiłków. Ten jednak mówi, że niestety ich nie otrzyma. Zadaniem Charlesa jest pozbycie się orków ze świątyni, położonej niedaleko nich, zatem prosi przyszłego króla Myrtany o ich zabicie. Głównym celem będzie zarządca grupy orków, Tempeck. Po wykonaniu zadania Bezimienny może wrócić do Charlesa po nagrodę.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są zależne od decyzji bohatera. Jeśli ten poprze orków, Charles zginie lub ucieknie. Jeżeli jednak wesprze buntowników, nie wiadomo co się z nim stanie, gdyż w Gothic 3: Zmierzch Bogów jaskinia, w której urzędował jest opuszczona, podobnie jak Nemora.

Ciekawostki Edytuj

  • Charles informuje bohatera o początkowej liczbie orków wojowników (przed atakiem ożywieńców). Twierdzi, że było ich około trzydziestu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki