Fandom

Gothicpedia

Charles

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Charles
Charles (patch 1.75.14) (Gothic 3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Jaskinia za świątynią w Trelis
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Charles

Charles – postać, występująca w Gothic 3. Jest to buntownik dowodzący grupą ludzi z Nemory ukrywających się w jaskini za świątynią w Trelis. Wejścia do jego jaskini pilnuje początkujący buntownik – Steve.

Gothic 3 Edytuj

Gdy po raz pierwszy spotyka Bezimiennego, będzie myślał że jest on kimś z Nemory. Jeśli bohater powie, że nie wie gdzie leży Nemora, Charles zaatakuje go. Prosi bohatera o przekazanie Russelowi, przywódcy buntowników prośby o przysłanie posiłków. Ten jednak mówi, że niestety ich nie otrzyma. Zadaniem Charlesa jest pozbycie się orków ze świątyni, położonej niedaleko nich, zatem prosi przyszłego króla Myrtany o ich zabicie. Głównym celem będzie zarządca grupy orków, Tempeck. Po wykonaniu zadania Bezimienny może wrócić do Charlesa po nagrodę.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów jaskinia, w której urzędował jest opuszczona, podobnie jak Nemora.

Ciekawostki Edytuj

  • Charles informuje bohatera o początkowej liczbie orków wojowników (przed atakiem ożywieńców). Twierdzi, że było ich około trzydziestu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki