Fandom

Gothicpedia

Chów i hodowla zwierząt

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Chów i hodowla zwierząt – jedna z gałęzi gospodarki świata Gothic, a konkretnie rolnictwa.

OpisEdytuj

Ludzie hodują zwierzęta, by mieć co jeść, a także w celu uzyskania produktów dostarczanych przez nich: jaj, skór, mięsa lub futer. Zwierzęta mogą wykorzystywane również jako siła pociągowa. Chów i hodowla zwierząt dotyczą wyłącznie zwierząt hodowlanych, a w serii Gothic zaliczają się do nich:

Gothic IIEdytuj

W pierwszej części gry więźniowie Kolonii Karnej nie hodowali zwierząt, gdyż wszystkiego, co było im niezbędne, dostarczały im wojska królewskie. W drugiej części gry natomiast bohater ma do czynienia z pierwszymi formami hodowli – farmerzy z wyspy Khorinis pasą owce. Zwierzęta te można znaleźć na wszystkich farmach na wyspie. Oprócz tego Bezimienny może dokonać zakupu jednej z nich – Betsy – od Pepe na farmie Onara.

Gothic 3Edytuj

W Myrtanie hodowla zwierząt prowadzona jest na wiele większą skalę. Powód jest prosty – armia orkowego okupanta wymaga wyżywienia, czym zajmują się ludzie – zarówno farmerzy, jak i niewolnicy. Zwierzęta hodowane są wyłącznie w Krainach Centralnych, a są to: świnie, kury, krowy i krowy mleczne. W odróżnieniu od wysp Khorinis, Argaan i Feshyr, nie ma tu owiec.

ArcaniAEdytuj

W czwartej części serii Gothic można zaobserwować hodowlę kur i owiec. Na wyspie Feshyr wypasa się owce, stanowią one podstawę wyżywienia mieszkańców małej wioski. Na Argaanii natomiast hoduje się także kury, na przykład w gospodzie pod Rozdartą Dziewicą.

ArcaniA: Upadek SetarrifEdytuj

Na wschodniej części wyspy, koło Thorniary, istnieje gospodarstwo rolnika Armina. Hoduje on owce. Poza tym w dodatku do czwartej odsłony serii nie można natrafić na żadne inne zwierzęta hodowlane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki