FANDOM

Carlos – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to strażnik Kruka. Mieszka w obozie bandytów w Jarkendarze.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa w środku obozu. Kiedy Bezimienny zabije Franko, bohater wchodzi do obozu za pozwoleniem Ramona i wtedy spotyka rozgniewanego Carlosa. Został on wyznaczony na miejsce Franko, zostając przywódcą myśliwych, choć wcale tego nie chciał. Dlatego też jest zły na Bezimiennego.

Bandyci Edytuj

Po dostaniu zadania od Thorusa w kwestii transportu więźniów, dowodzi on grupą, w skład której wchodzą: Sancho, Senyan i Vince. Rozkazuje on także bohaterowi prowadzić rozmowę z piratami. Po wykonanym zadaniu i po nieudanym zadaniu u Estebana, odsyła on Vince'a do Thorusa. Po tej rozmowie nie pełni żadnej funkcji.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Carlos należał do grupy bandytów, która przeszła przez portal prowadzący do Khorinis. Osiedlił się w obozie mieszczącym się niedaleko ruin. Na zmianę pilnuje więźniów. Jest niemiły w stosunku do Velayi. Później wyrusza z grupą innych bandytów do obozu znajdującego się za farmą Bengara. Ginie po walce z bohaterką.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Carlos został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj