FANDOM

Carl – postać występująca w modyfikacji do Gothic pod tytułem John Mod. Jest to jeden z magnatów, który otrzymał zadanie nadzorowania pracy Iana i jego ludzi w Starej Kopalni. Carl jest kolegą innego magnata - Johna, który nakazuje bohaterowi pomóc nadzorcy kopalni.

Przed akcją gry Edytuj

Otrzymał od Gomeza zadanie nadzorowania pracy kopaczy w Starej Kopalni. Jeden z jego ludzi - strażnik George - miał pozbyć się pełzaczy w jednym z tuneli na dolnym poziomie kopalni. Mężczyzna dostał o Carla pewien amulet, który magnat chciałby odzyskać.

John Mod Edytuj

Po tym jak bohater zdobędzie lekarstwo orków dla Johna, ten skieruje Bezimiennego do kopalni, gdzie ma znaleźć Carla i pomóc mu w pewnej sprawie. W kopalni kończą się eliksiry lecznice. Zadaniem bohatera jest podróż do Obozu Sekty i zakupienie dziesięciu sztuk od Cor Kaloma. Carl daje bohaterowi potrzebne na ten cel pięćset bryłek rudy oraz radzi Bezimiennemu odnaleźć pewnego Baala w Starym Obozie, który zaprowadzi go do Obozu Bractwa. Gdy wybraniec bogów powróci z eliksirami, okazuje się, że Carl chce, by bohater odnalazł zaginionego strażnika. Magnat nie wie, gdzie dokładnie mógł się udać George, ale z pewnością gdzieś, gdzie pełzacze są licznie spotykane. Po tym jak Bezimienny odnajdzie zaginionego strażnika i pomoże mu w walce z pełzaczami, może odprowadzić go z powrotem do magnata. Jeżeli George zginie podczas ataku bestii, bohater musi zanieść amulet Carlowi. W przypadku pierwszej opcji, Carl jest uradowany i wynagradza sowicie Bezimiennego. Jeżeli bohater wręczy mu jego amulet, jest trochę zawiedziony, ale i tak wynagradza bohatera.

Dalsze losy Edytuj

Ginie podczas zawalenia się Starej Kopalni.