Fandom

Gothicpedia

Carl

5396stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Carl – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel oraz kowal mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Pracuje jako kowal w dzielnicy portowej, za domem Mattea. Ma nawet swojego czeladnika, nieznanego z imienia. Jest sąsiadem alchemika Ignaza. Może uczyć Bezimiennego siły do 30 punktów (w dodatku do 120), lecz bohater najpierw musi mu zapłacić 50 sztuk złota. Jeżeli bohater przyniesie posążek Eddzie, będzie nauczał go za darmo.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Carl pracuje w swojej kuźni. Chętnie nauczy Velayę zostać silniejszą. Za namową Eddy zgadza się oddać głos na Hannę. Niedługo potem, bo podczas ataku arabskiej ospy kowal ginie. Możliwe, iż został zastrzelony przez strzelca zatrudnionego przez lorda Andre.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynentKhorinis zostało zaatakowane przez orków, a Carl został prawdopodobnie przez nich zabity, lub wzięty do niewoli.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Bezimienny jest czeladnikiem u Harada, Carl jest jednym z nieskończonych źródeł dochodów. Wystarczy go bić, aby zdobyć nieograniczoną ilość stali. Niweluje to patch Service Pack 1.4.
  • W modyfikacji Returning należy do Wodnego Kręgu.
  • W tej samej modyfikacji uczy bohatera przekuwać Zbroję Wodnego Kręgu.
  • W tej samej modyfikacji może nauczyć bohatera wykuwać zwykłe miecze.
  • W modyfikacji Straż miejska zamordował Angelinę – starszą kobietę, która wróżyła z ręki, gdyż była ona wampirem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki