FANDOM

Burzowe Kruki – wojowniczki wspomniane w ArcaniA i występujące w ArcaniA: Upadek Setarrif.

ArcaniA Edytuj

W ArcaniA Bezimienny może znaleźć kilka pierścieni żeglarza, których opis podaje, że owe kosztowności nie pochodzą z Argaanii, lecz z innej krainy zamieszkałej przez Burzowe Kruki.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Pochodzenie Edytuj

Burzowe Kruki to kobiety zamieszkujące nieznaną ziemię, prawdopodobnie Korshaan lub Torgaan. Argaańscy marynarze mówią, że są to „plujące ogniem olbrzymki ze stalowymi melonami”. Pod wodzą Lany Krwawy Szpon w liczbie około dwudziestu kobiet i kilku harpii za pomocą trzech statków wylądowały na wschodnim wybrzeżu Argaanii w poszukiwaniu niewolników i łupów. Jednym z trzech pojmanych przez nie niewolników jest Rauter.

Styl życia Edytuj

Burzowe Kruki żyją głównie z grabieży. Prawie w ogóle nie wytwarzają oręża – jedną z niewielu broni, jakie powstały z ich rąk, jest kusza z pełzacza głębinowego. Są biegłe w sztuce walki. Używają głównie podniszczonych szabel, okrągłych drewnianych tarczy i łuków kompozytowych. Mają agresywny stosunek do Argaańczyków i Myrtańczyków – uważają, że są oni zbyt słabi i delikatni, by zasługiwać na coś więcej niż śmierć z ich rąk lub niewolnictwo. Są dość skąpo ubrane – noszą tylko karwasze, naramienniki z piórami harpii, chustę przysłaniającą piersi, krótkie spodnie i buty. Są łatwymi przeciwnikami, na przekór temu, co uważa o nich Rauter – wprawny łowca zastrzeli Burzowego Kruka jednym strzałem z łuku.