FANDOM

Bumshak – niemiecka modyfikacja działająca na platformie Gothic II: Noc Kruka.

Opis modyfikacji Edytuj

Bumshak jest modyfikacją rzucającą inne światło na wojnę pomiędzy ludźmi i orkami. Historia toczy się po wyjeździe Bezimiennego na wyspę Irdorath. Opowiada ona losy młodego orka Bumshaka.

Modyfikacja przedstawia krótką historię o Bumshaku – orku, który zaczyna służbę w armii. Na początku zaczyna jako zwykły chłopiec na posyłki, by z czasem odegrać kluczową rolę przy ataku na zamek.

Ciekawostki Edytuj

  • Bumshak to jedyna modyfikacja, w której gra się orkiem.
  • W modyfikacji jeden z orków, Durkash, mówi, że Hosh-Paka zamordował człowiek z płonącym mieczem (którym był Bezimienny ze Szponem Beliara). Jednakże miecz boga ciemności nie płonie, lecz dymi, lecz za pomocą kodów można przyzwać jego płonącą wersję.
  • Za wykonywanie zadań Bumshak nie otrzymuje żadnych punktów doświadczenia, niemożliwa jest też zmiana jego statystyk (poprzez szkolenie).
  • Zamiast punktów doświadczenia Bumshak otrzymuje mikstury lecznicze oraz co jakiś czas – możliwość awansu w hierarchii hordy.
  • Autorzy gry nie przewidzieli możliwości grania orkiem, więc skrypty blokują możliwość spożywania żywności i roślin (balansuje to jednak stały napływ mikstur).
  • Bumshak został stworzony jako pierwsza modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bumshak (modyfikacja)