Fandom

Gothicpedia

Bullko

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Share

Bullko
Bullko (by Wojciech Wawrzyńczak).png

Informacje
Gildia
Poziom
Gothic II – 24
30 (w 4 rozdziale)
50 (w 4 rozdziale)
Miejsce zamieszkania
Okolice Lodowej Krainy
Dzierżona broń
Noszony strój
Jako najemnik – Średni pancerz najemnika
Jako łowca smoków– –Średni pancerz łowcy smoków
Występowanie
Wyznanie
Ogólne lub niewierzący
Kod na przywołanie
Jako najemnika: Insert sld_807_bullco
Jako łowcę smoków: Insert djg_701_bullco

Bullko – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to najemnik, mieszkający na farmie Onara.

Przed akcją gryEdytuj

Przed przybyciem na farmę Onara wałęsał się gdzieś na południu, staczając wiele walk z orkami.

Gothic IIEdytuj

Należy do bandy Sylvia, do której należą również: Sentenza, Fester, Raoul i Rod. Całymi dniami razem z Sylviem przesiaduje w kuchni Thekli. Gospodyni narzeka, że za dużo jedzą i pustoszą jej spiżarnię. Bullko miał pilnować owiec pasterza Pepe, lecz po prostu nie chciało mu się tego robić. Pepe prosi Bezimiennego, żeby dał nauczkę Bullkowi. Gdy Onar i Lee nie interesują się tą sprawą, Bezimiennemu pozostaje tylko pobić Bullka. Ponadto, po zwycięskiej walce z nim, Thekla daje Bezimiennemu gulasz dodający na stałe jeden punkt siły. W IV rozdziale, Bullko razem z Sylviem próbują polować na lodowego smoka. Na drodze napotkali dwa lodowe golemy, które pokonał dla nich Bezimienny. Po śmierci smoka i oszustwie Sylvia razem ze swym kompanem chce zabić Bezimiennego, jednak zostaje przez niego pobity. W zależności od wyboru gracza Bezimienny może go zabić, zostawić go albo kazać zaprowadzić go do pozostałych łowców smoków za pięćdziesiąt sztuk złota.

Dalsze losyEdytuj

Po ataku orków na wyspę Khorinis, Bullko prawdopodobnie zginął lub został ich niewolnikiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki