FANDOM

Bullit – postać występująca w Gothic. Jest to strażnik, mieszkający w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Na samym początku gry, wykonuje tzw. „chrzest wody” na Bezimiennym. Jest brutalny i gardzi bohaterem. Po dostaniu się do zamku bohater może zemścić się na nim. W późniejszych rozdziałach bramy Starego Obozu zostają zamknięte, a Bullit razem z Blizną pilnują Stone'a. Podczas ataku Bezimiennego na Stary Obóz mówi mu, że żałuje iż nie zabił go na placu wymian, po czym rzuca się na bohatera i ginie w walce.

Modyfikacje Edytuj

Golden Mod Edytuj

Posiada on klucz do skrzyni z dokumentami potrzebnymi Quentinowi.

Czas decyzji Edytuj

Bullit jest szpiegiem Nowego Obozu. Daje bohaterowi runę teleportującą do Lee, lub zostaje przez niego zabity na zlecenie Kruka.

Dolina Zombie Edytuj

Po wybuchu plagi zombie w Górniczej Dolinie Bullit przebywa na zamku razem z innymi mieszkańcami Starego Obozu. Podczas pierwszego spotkania z Bragusem strażnik Starego Obozu narzeka na wielką ilość ożywieńców. Prosi bohatera o przyniesienie minimum 100 bełtów. Po ich oddaniu dziękuje protagoniście. Jakiś czas później, Gomez każe Bragusowi sprawdzić lochy pod zamkiem, gdyż dochodzą stamtąd dziwne dźwięki. Mówi, że może on wziąć Bullita do pomocy, a jeśli będzie stawiać opór, magnat wypruje mu flaki. Bullit początkowo odmawia udania się do podziemi, ale po namowie daje się przekonać. W wyniku rozmowy wraz z Bragusem idzie do lochów i zabija hordę nieumarłych, którzy się tam zasiedlili. Po wykonaniu zadania, strażnik Starego Obozu wraca do swoich poprzednich zajęć. Po sprowadzeniu ocalałych z Nowego Obozu pod dowództwem Lee i Laresa Bullit i inni ludzie na zamku giną w trakcie ataku zombie, cerberów i demonów ognia. Protagonista przysięga pomścić ich śmierć.