Fandom

Gothicpedia

Brutus

5323strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Brutus – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest knechtem stacjonującym w dawnym Starym Obozie w Górniczej Dolinie.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jego głównym zadaniem jest przesłuchiwanie więźniów. Brutus miał czeladnika imieniem Den, jednak postanowił on uciec z zamku, wraz z złotem i biżuterią swojego mistrza. Brutus zleca Bezimiennemu odnalezienie zaginionego czeladnika. Za oddanie mu dwustu sztuk złota może pomóc bohaterowi zwiększyć siłę. Brutus śmiertelnie boi się chrząszczy. W czwartym rozdziale w pomieszczeniu, w którym pracuje zalęgły się te owady. Prosi Bezimiennego o pozbycie się tych przerażających szkodników. Jeżeli Bezimienny jest Magiem Ognia Brutus zostaje opętany przez poszukiwaczy.

Ciekawostki Edytuj

  • Nawet gdy Bezimienny ma inną gildię niż mag, Brutus i tak staje się opętany. Można się o tym dowiedzieć dopiero wtedy, gdy wpuści się orków do zamku.
  • W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Brutus nie występuje. Najprawdopodobniej jest to błąd twórców, gdyż strażnika można przyzwać za pomocą kodu. Wtedy to uda się miejsce pobojowiska nad przełęczą, co świadczy, że miał zostać uśmiercony. Jest podpisany jako Katownik.
  • Bezimienny po oczyszczeniu pracowni z chrząszczy może do woli straszyć Brutusa.
  • Kiedy Bezimienny pobije Brutusa w jego pracowni, a potem z nim porozmawia, wtedy główny bohater zapyta czy ma wszystkie zęby w jednym kawałku. Na to Brutus stwierdzi, że Bezimienny jest niezłym twardzielem i nie chciałby się zmierzyć z nim walce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki