FANDOM

Co tam? Uwijasz się jak pszczółka, co?
Bezimienny, naśmiewając się z Bronka

Bronko – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to najbardziej leniwy farmer pracujący dla Sekoba.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Uważa się za właściciela ziem, które mieszczą się w jego pobliżu. Każe sobie płacić myto w postaci 5 sztuk złota za przejście. Till zleca Bezimiennemu, aby pokazał mu, gdzie jego miejsce. Jeżeli Bronko przegra pojedynek z głównym bohaterem, to wtedy idzie pracować na polu.

Dalsze losy Edytuj

W czwartym rozdziale, jeśli Bezimienny został paladynem, farma Sekoba zostaje zaatakowana przez oddział orkowych wojowników, a farmerzy giną, jeśli bohater im nie pomoże.

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Bronko opuścił farmę Sekoba jeszcze przed śmiercią gospodarza tych ziem. Teraz znajduje się na dróżce prowadzącej do miejsca, gdzie Bezimienny, jako nowicjusz i Agon stoczyli walkę o kamień runiczny. Farmer zmienił też wiarę z Innosa na Beliara. Zwierza się Velayi, że chciał przejąć gospodarstwo, w którym pracował, lecz zniechęcił go Bezimienny, z którym stoczył przegraną dla niego walkę. Ginie, tak jak pozostali wyznawcy Beliara – po walce z główną bohaterką.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki posiada gildię bandyta.