Fandom

Gothicpedia

Bronko

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Co tam? Uwijasz się jak pszczółka, co?
Bezimienny, naśmiewając się z Bronka
Bronko
Bronko (Gothic II)(by Lother).png

Informacje
Gildia
Poziom
20
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_935_bronko

Bronko – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to najbardziej leniwy farmer pracujący dla Sekoba.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Uważa się za właściciela ziem, które mieszczą się w jego pobliżu. Każe sobie płacić myto w postaci pięciu sztuk złota za przejście. Till zleca Bezimiennemu, aby pokazał mu, gdzie jego miejsce. Jeżeli Bronko przegra pojedynek z głównym bohaterem, to wtedy idzie pracować na polu.

Dalsze losy Edytuj

W czwartym rozdziale, jeśli Bezimienny został paladynem, farma Sekoba zostaje zaatakowana przez oddział orkowych wojowników, a farmerzy giną, jeśli nie pomoże im przyszły król Myrtany.

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Bronko opuścił farmę Sekoba jeszcze przed śmiercią gospodarza tych ziem. Teraz znajduje się na dróżce prowadzącej do miejsca, gdzie Bezimienny, jako nowicjusz i Agon stoczyli walkę o kamień runiczny. Farmer zmienił też wiarę z Innosa na Beliara. Zwierza się Velayi, że chciał przejąć gospodarstwo, w którym pracował, lecz zniechęcił go Bezimienny, z którym stoczył przegraną dla niego walkę. Ginie tak jak pozostali wyznawcy Beliara – po walce z główną bohaterką.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki posiada gildię bandyta.
  • Gdy gracz wypełni zadanie „Leniwy farmer” lub pobije Bronka, wówczas będzie istniała możliwość by rozdrażnić go poprzez dialog z nim.

Więcej w Fandom

Losowa wiki