FANDOM

Bromor – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis. Prowadzi dom publiczny o nazwie Czerwona Latarnia.

Gothic II Edytuj

Za noc z jedną ze swoich dziewczyn pobiera opłatę w wysokości 50 sztuk złota. Bromor staje się opętany przez poszukiwaczy, kiedy bohater zostaje magiem ognia. Gdy Bezimienny go pokona, Bromor nie chce z nim rozmawiać, przez co nie można już spędzić nocy z żadną dziewczyną.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Szuka Lucii, kurtyzany, która ukradła mu jego cenną misę ze złota i uciekła. Zadanie znalezienia jej powierza Bezimiennemu, ale los samej Lucii go nie interesuje. Główny bohater znajduje list dla Elvricha w niewielkim obozowisku bandytów w lesie za farmą Sekoba. Lucia zostaje odnaleziona w Jarkendarze.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Bromor nadal prowadzi dom publiczny. Z listu odźwiernego okazuje się, że nie pozwala na związek Sonji z Borką, a samą prostytutkę zmusza do pracy i ma do tego prawo jeszcze przez trzy lata.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, a Bromor został prawdopodobnie zabity lub wzięty do niewoli.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Gothic II: Requiem ma na sobie średni strój obywatela.
  • W tej samej modyfikacji jest podpisany dużymi literami „BROMOR”.
  • W Gothic Sequel występuje postać o tym samym imieniu, jest on architektem.
  • W VI rozdziale gry, Diego wspomina o ewentualnym przejęciu interesu Bromora, jednakże udaje się z Bezimiennym na kontynent.