Fandom

Gothicpedia

Brian

5407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Brian – postać występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to czeladnik kowala Harada, mieszka w Khorinis.

Gothic II Edytuj

Jego pracą jest ostrzenie mieczy na osełce; zajęcie to zajmuje mu większość dnia. Może sprzedać Bezimiennemu kilka prętów z surowej stali. Jeżeli Bezimienny zechce udać się na dwór Irdorath z Jackiem, musi poprosić Briana, aby pod nieobecność starego kapitana popilnował jego latarni. Wtedy Jack może udać się z Bezimiennym na Esmeraldę.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Brian mieszka w latarni Jacka, gdzie samodzielnie prowadzi swoją własną kuźnię. W mieście bywa raz w tygodniu, gdzie odbiera zamówienia. Podczas rozgryzania zagadki Ka.R.A.B.I.N-u zgadza się odlać Velayi amunicję do broni. Potrzebuje odpowiedniej ilości stali lub rudy żelaza oraz dziesięciu sztuk złota jako zapłatę. Podczas naprawy starego młyna Sekoba zgadza się wykonać koło zębate potrzebne do projektu. Potrzebuje jednak dziesięciu bryłek żelaza. Po wykonaniu pracy nie bierze od bohaterki żadnej zapłaty.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Brian został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta gry miał nosić strój obywatela (link do zdjęcia).
  • Kiedy Bezimienny staje się czeladnikiem Harada, Brian będzie nadal ostrzyć miecze. Jest to błąd twórców gry, ponieważ każdy mistrz z dolnej części miasta może mieć tylko jednego czeladnika. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki