FANDOM

Brahim – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel i kartograf, mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Jest kartografem. Ma swój dom w dzielnicy portowej, obok magazynu, gdzie oczywiście mieszka. Za dnia przesiaduje na swojej ławeczce przy mieszkaniu. Brahim mówi też, że kiedyś zapuszczał się w dalekie wędrówki, lecz teraz jest już na to za stary. W III rozdziale może sprzedać Bezimiennemu ciekawą mapę, której potrzebuje właścicielka gospody, Hanna. Sprzedaje mapy, co rozdział ma nowe mapy do sprzedania. Bezimienny może u niego kupić np. mapę miasta Khorinis, wyspy Khorinis.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Brahim wyruszył wraz z Garvelllem i jego robotnikami nowo zbudowanym statkiem. Okręt jednak nie wytrzymał pierwszej lepszej fali i wszyscy, oprócz kartografa utonęli. Velaya odnajduje rozbitka na wyspie, na której swoje skarby przechowywała dawna gildia złodziei. Brahim jest w ciężkim stanie i prosi bohaterkę o transport łodzią do portu. Po przybyciu Farima na wyspę, kartograf płaci zebranymi na plaży muszlami. Po przybyciu do portu daje wojowniczce mapę prowadzącą do skarbu. Później jest uradowany z powodu odnalezienia mikstury przeciwko ospie. 

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Brahim został prawdopodobnie zabity, bądź zniewolony.