Fandom

Gothicpedia

Brago

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Brago
Brago (Gothic II)(by Lother).png

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 5
GII: NK: 3
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bdt_1014_Bandit_L

Brago – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta mieszkający w drugiej jaskini od wieży Xardasa.

Przed akcją gry Edytuj

Był skazańcem w kolonii karnej. Po upadku bariery z niej uciekł. Jest pracownikiem Dextera, dostał rozkaz, aby udać się wraz z dwoma innymi bandytami pod wieżę Xardasa i obserwować owego nekromantę, ponieważ może u niego pojawić się Bezimienny, który jest poszukiwany przez Dextera. Od czasu do czasu nachodzili farmerów z farmy Lobarta i kradli im owce. Gdy tą ścieżką przechodził Cavalorn, bandyci pobili go i ograbili, zabierając mu złoto i list do Vatrasa, potem zostawiając go jako "żarcie dla goblinów".

Gothic II Edytuj

Gdy Bezimienny natknie się na bandytę stojącego przed wejściem do jaskini może ominąć jaskinię bez walki, jeśli odpowiednio poprowadzi dialog z bandytą.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Bezimienny wychodzi z wieży Xardasa i spotyka Cavalorna. Po rozmowie Bezimienny postanawia pomóc dawnemu kompanowi z kolonii karnej. Razem udają się do jaskini bandytów. Rozpoczyna się walka, w której wychodzą zwycięsko Bezimienny i Cavalorn.

Dalsze losy Edytuj

Został zabity przez Bezimiennego bądź Cavalorna.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki