Fandom

Gothicpedia

Braga

5040stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Braga
Braga panorama.png
Widok na Bragę z lotu ptaka

Informacje
Położenie
Północny Varant
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne postacie
Nafalem

Braga – najbardziej wysunięta na północ osada asasynów. Bohater może tam spotkać swojego starego przyjaciela – Diego.

Opis Edytuj

Braga panorama.jpg

Panorama miasta

Osadą zarządza jeden z czarnych magówNafalem. Jeszcze do niedawna osada miała wielki targ niewolników. Przechodzący tędy orkowie wykupili wielu robotników, przez co było to bardzo opłacalne. Osada znana jest także z posiadania wielu kupców, sprzedawców wody oraz płatnerzy, są to Abbas, Bernado, Jose oraz Luca. Miasteczko znajduje się także blisko ruin wielkiego miasta, przez co ma kłopoty z okolicznymi bestiami, przede wszystkim z szakalami oraz z koczownikami. Najniebezpieczniejsze zagrażające osadzie grupy to plemiona Asaru, Malira oraz Taklara. Za każdego zgładzonego przywódcę tych trzech grup wyznaczone są nagrody.

Utrzymanie Edytuj

Obecnie osada utrzymuje się z danin bogatych kupców, wyrobu pancerzy oraz z polowań. Podobno jeden z kupców sprzedaje bronie bandytom prowadzącym ze sobą nieustanne walki. Po wyzwoleniu przez koczowników osada zostaje głównym punktem uprawy pól bagiennego ziela, a ich założycielem i właścicielem zostaje Lester.

Mieszkańcy Bragi Edytuj

Asasyni Edytuj

Czarni magowie Edytuj

Kobiety Edytuj

Inni Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Bernardo posiada kamień teleportacyjny do Bragi.
  • W Portugalii znajduje się miasto Braga.
  • W modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka pt. Zły Sen występuje postać o podobnie brzmiącym imieniu – Bragga.
  • Słowo braga w potocznym języku rosyjskim oznacza, najczęściej kiepskiej jakości, samogon.
  • Kupiec Bernardo uwikłany jest w spisek oraz kontakty z Koczownikami

Więcej w Fandom

Losowa wiki