Fandom

Gothicpedia

Braga

5341stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Braga – najbardziej wysunięta na północ osada asasynów, występująca w Gothic 3. Bezimienny może tam spotkać swojego starego przyjaciela – Diega.

Gothic 3 Edytuj

Osadą zarządza jeden z czarnych magówNafalem. Jeszcze do niedawna osada miała wielki targ niewolników. Przechodzący tędy orkowie wykupili wielu robotników, przez co było to bardzo opłacalne. Osada znana jest także z posiadania dużej ilości kupców, sprzedawców wody oraz płatnerzy, są to Abbas, Bernado, Jose oraz Luca. Miasteczko znajduje się także blisko ruin wielkiego miasta, przez co ma kłopoty z okolicznymi bestiami, przede wszystkim z szakalami oraz z koczownikami. Najniebezpieczniejsze zagrażające osadzie grupy to plemiona Asaru, Malira oraz Taklara. Za każdego zgładzonego przywódcę tych trzech grup wyznaczone są nagrody.

Utrzymanie Edytuj

Osada utrzymuje się z danin bogatych kupców, wyrobu pancerzy oraz z polowań. Podobno jeden z kupców sprzedaje bronie bandytom prowadzącym ze sobą nieustanne walki. Po wyzwoleniu przez koczowników osada zostaje głównym punktem uprawy pól bagiennego ziela, a ich założycielem i właścicielem zostaje Lester.

Mieszkańcy Bragi Edytuj

Asasyni Edytuj

  • Bernado
  • Jose
  • Luca
  • Inni

Czarni magowie Edytuj

  • Nafalem

Kobiety Edytuj

Inni Edytuj

  • Diego
  • Lester (po zakończeniu gry)

Kamienie teleportacyjne Edytuj

Jeden z kamieni teleportacyjnych znajduje się przy południowym wyjściu z miasta, zaraz przy kowadle, na skrzyniach. Drugi posiada Bernado.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki