FANDOM

Borka – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel miasta Khorinis.

Gothic II Edytuj

Jest odźwiernym w zamtuzie Czerwona Latarnia. Od razu, gdy zobaczy Bezimiennego, zachęca go do spędzenia tam nocy z Nadją. Gdy Bezimienny dołączy do straży miejskiej, otrzyma od lorda Andre zadanie, które polega na odnalezieniu handlarza bagiennym zielem. Tym handlarzem jest właśnie Borka. Aby Bezimienny mógł z nim na ten temat porozmawiać, musi zamówić noc z Nadją u Bromora, za 50 sztuk złota, iść z nią na górę i tam zapytać ją o handlarza zielem, za co Nadja żąda następne 50 sztuk złota. Po rozmowie Bezimienny może kupić od Borki ziele. Bohater nie może mu powiedzieć, że powiedziała mu o nim Nadja, wtedy bowiem handlarz zabije kurtyzanę. Borka sprzedaje Bezimiennemu jedną łodygę za 50 sztuk złota, następnie Bezimienny idzie do Lorda Andre pokazać mu ziele, które sprzedał mu Borka. Od tego czasu Borka będzie siedzieć w więzieniu w koszarach.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Borka nadal sprzedaje skręty bagiennego ziela, o czym Velaya może się dowiedzieć od Meldora. Układa też lewe interesy z Gerbrandtem. Po pokazaniu pierścienia kupca, dziewczyna dowiaduje się, że ma na niego czekać o północy niedaleko chaty Farima. Później da jej klucz do skrzyni, w której znajduje się stal. W modyfikacji jest uśmiercony w III rozdziale, z powodu ataku zombie.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Borka został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki