Fandom

Gothicpedia

Borka

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Borka
Borka (Gothic II) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Odźwierny
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing

Borka – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel miasta Khorinis.

Gothic II Edytuj

Jest odźwiernym w zamtuzie Czerwona Latarnia. Od razu, gdy zobaczy Bezimiennego, zachęca go do spędzenia tam nocy z Nadją. Gdy Bezimienny dołączy do straży miejskiej, otrzyma od Lorda Andre zadanie, które polega na odnalezieniu handlarza bagiennym zielem. Tym handlarzem jest właśnie Borka. Aby Bezimienny mógł z nim na ten temat porozmawiać, musi zamówić noc z Nadją u Bromora, za 50 sztuk złota, iść z nią na górę i tam zapytać ją o handlarza zielem, za co Nadja żąda następne 50 sztuk złota. Po rozmowie Bezimienny może kupić od Borki ziele. Bohater nie może mu powiedzieć, że powiedziała mu o nim Nadja, bowiem wtedy handlarz zabije kurtyzanę. Borka sprzedaje Bezimiennemu jedną łodygę za 50 sztuk złota, następnie Bezimienny idzie do Lorda Andre pokazać mu ziele, które sprzedał mu Borka. Od tego czasu Borka będzie siedzieć w więzieniu w koszarach.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Borka nadal sprzedaje skręty bagiennego ziela, o czym Velaya może się dowiedzieć od Meldora. Układa też lewe interesy z Gerbrandtem. Po pokazaniu pierścienia kupca, dziewczyna dowiaduje się, że ma na niego czekać o północy niedaleko chaty Farima. Później da jej klucz do skrzyni, w której znajduje się stal. W modyfikacji jest uśmiercony w III rozdziale, z powodu ataku zombie.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Borka został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki