Fandom

Gothicpedia

Bodo

4983strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bodo
Bodo (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Poziom
20
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
insert bau_903_bodo

Bodo – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer z farmy Onara zamieszany w sprawę kradzieży paczki ziela.

Przed akcją gry Edytuj

Bodo to pracownik na gospodarstwie Onara. Od czasu przybycia paladynów do Khorinis i systematycznego konfiskowania dóbr wytwarzanych przez rolników, Bodo popiera bunt chłopów. Będąc przeciw królowi według prawa jest przestępcą. Z tego powodu otrzymuje ochronę od najemników wynajętych przez swego pracodawcę - Onara. Bodo to ugodowy człowiek który nie szuka guza. Pragnie mieć jak najlepsze kontakty ze wszystkimi najemnikami.

Paczka zielaEdytuj

Pewnego dnia Bodo zauważył, że całymi dniami jeden z najemników - Cipher - przeszywa go wzrokiem postanowił więc być dla niego miły. Jednak i to nic nie dało. W końcu dzięki Bezimiennemu wieśniak dowiedział się że Cipher oskarża go o kradzież bagiennego ziela. Dlatego też Bodo nieustannie starał się wypierać tego czynu. Wyjmując wszystko z kieszeni udowadniał, że ma przy sobie tylko jednego skręta. Będąc jednym z pracowników Onara Bodo był nietykalny. Z tego powodu najemnik nie miał jak wydusić z niego informacji. Ostatecznie chłop odetchnął ulgą kiedy wyszło na jaw, że prawdziwym złodziejem ziela był Dar.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki. Pracujący na farmie Bodo nie ma czasu na plotkowanie z mieszkańcami miasta. Prosi więc Velayę, aby informowała go o wszystkich ważniejszych wieściach z "wielkiego świata". Podczas gry farmer dowiaduje się od bohaterki: o śmierci Sekoba i Bengara, o zaostrzonych warunkach wejścia do miasta, o kulcie wyznawców Beliara i o bandytach z Jarkendaru. Kiedy dowiaduje się on o "reaktywacji" farmy Sekoba (należącej teraz do Fellana) zostaje poproszony przez wojowniczkę o możliwość zmiany stanowiska pracy. Bodo się bezapelacyjnie zgadza. Celem jego "przeprowadzki" było wprowadzenie wielu pomysłów, o których Onar nawet nie chciał słyszeć. Jedną z nich było naprawienie starego młyna Sekoba. Do wykonania zadania potrzebuje pasa transmisyjnego, koła zębatego i sadła kretoszczura. Sadło wojowniczka może kupić u prawie każdego sprzedawcy. Garbarz Talbin może za 300 sztuk złota wykonać pas transmisyjny, a koło zębate potrafi zrobić Brian. Potrzebuje on tylko rudy żelaza. Po przyniesieniu tych rzeczy Bodo jest bardzo wdzięczny bohaterce.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez Orków, tym samym Bodo został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki