FANDOM

Gor Boba – fanatyczny strażnik świątynny z obozu na bagnie, który wyruszył wraz z Cor Kalomem na poszukiwania Śniącego. Podobnie jak inni fanatyczni strażnicy, posiada twarz opętanego członka bractwa (czerwone oczy, złowrogi wyraz twarzy).

Gothic Edytuj

Po raz pierwszy Bezimienny spotyka go przy zamkniętym wejściu do głębi świątyni i jest pierwszym żywym człowiekiem tu napotkanym. Zatrzymuje bohatera sugerując, że ten się spóźnił i przebudzenie właśnie się zaczęło. Gdy Bezimienny go wyśmiewa i próbuje iść dalej, opętany człowiek straszy go śmiercią i tym, że ma moc nieśmiertelności, otrzymaną przez arcykapłana Arushata. Pełzacze ani inne stworzenia go nie atakują, więc rzeczywiście mógł otrzymać cząstkę mocy od przeklętego orka.

Cytaty Edytuj

Zobacz tutaj.

Ciekawostki Edytuj

  • W statystykach ma wpisaną gildię Guru.
  • Koło Gor Boby kręcą się świątynne pełzacze, które go nie atakują, ale jak bohater zaatakuje jednego pełzacza, on również się na nie rzuci.
  • Występuje w modyfikacji Global Mod. Dzięki zwojowi przemiany w chrząszcza wydostał się ze Świątyni Śniącego i dołączył do Leśnego Obozu, gdzie zajmuje się handlem. Od razu rozpoznaje Bezimiennego i przeprasza go za to, że chciał go zabić. Tłumaczy to wpływem Śniącego, lecz dzięki Netbekowi udało mu się oczyścić swój umysł.
  • W modyfikacji Edycja Rozszerzona znajduje się przed stoiskiem Fortuno i może zwiększyć siłę bohatera o jeden punkt.