FANDOM

Blizna – postać, występująca w Gothic. Jest to magnat mieszkający na zamku w Starym Obozie.

Gothic Edytuj

Razem z Arto jest strażnikiem Gomeza. Brał udział w wielkim buncie, dlatego też stał się magnatem. Charakterystyczna blizna na jego twarzy sprawiła, że zdobył przydomek Blizna. Prawdopodobnie dobrze zna swojego szefa, może świadczyć o tym chociażby fakt, że wie, iż Gomezowi nie zależy tyle na pieniądzach i dobrach materialnych, ile na samej władzy. Po zawaleniu się Starej Kopalni, pilnuje razem z Bullitem wejścia do więzienia gdzie został uwięziony kowal Stone. Najprawdopodobniej ginie, gdy Bezimienny zdecyduje się zaatakować Stary Obóz.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Mroczne Tajemnice, podobnie jak reszta magnatów ma gildię "Strażnik".
  • Gdy Bezimienny zaatakuje Bliznę, żaden z magnatów nie pomoże mu w walce (podobnie dzieje się z Arto).
  • W modyfikacji Gothic Edycja rozszerzona Orik zleca jego zabicie Bezimiennemu i Kosie.
  • Jest jedynym magnatem, który ma kuszę, ale nie ma ani jednego bełtu, więc nie może jej użyć. Bełty do niej ma dopiero w piątym rozdziale.
  • Występuje w intro Gothic I wraz z Gomezem.
  • Posiada najlepszy miecz jednoręczny i najlepszą kuszę w grze.
  • Magnat występuje także w modyfikacji Rüstungsmod Small – po wydarzeniach z kolonii uciekł, a raczej przyłączył się do ludzi Kruka. Bezimienny spotyka go w obozie bandytów, na ławce koło kopaczy. Taką samą rolę pełni w modyfikacji Global Mod.
  • W modyfikacji Returning jest ochroniarzem lichwiarza Lehmara. Bohater musi go zabić, gdy wykonuje zadanie Asmala.
  • W modyfikacji Requiem występuje jako zombie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki