Fandom

Gothicpedia

Biff

5403strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze30 Udostępnij

Biff – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest łowcą smoków.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Po raz pierwszy Bezimienny spotyka go w czwartym rozdziale w Górniczej Dolinie. Biff jest prawdopodobnie zbiegłym z Khorinis bandytą. Odnosi się do bohatera z pogardą i delikatnie mówiąc, nie lubi go. Może zostać wynajęty przez Bezimiennego do pomocy w polowaniu na smoki. Biff jest silnym i wytrzymałym towarzyszem. Po zabiciu smoków Biff może towarzyszyć Bezimiennemu podczas podróży na dwór Irdorath, lecz po pokonaniu Smoka Ożywieńca zostaje tam, okradając dwór ze skarbów.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, jednak w jakiś sposób udało mu się opuścić wyspę mimo zagrożenia ze strony orków i jaszczuroludzi. Świadczy o tym to, że w ArcaniA Bezimienny znajduje projekt bełtów smokobójcy zaczerpnięty z księgi "Krew, pot i wielka sterta złota" napisanej właśnie przez Biffa.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli bohater weźmie go do pomocy w polowaniu na lodowego smoka, to może on pomóc mu w walce ze Sylviem i Bullkiem, którzy chcą zabić Bezimiennego i zabrać jego łupy.
  • Gdy za pomoc będziemy mu oddawali połowę złota jakie znajdziemy, będzie to np. 13 sztuk, to dostanie 6 z tego (mniejszą część).
  • Kiedy Bezimienny rozmawia ze smokiem on "grzecznie czeka aż skończymy" i wcale nie jest tym zdziwiony, a rozmowa ze smokiem nie jest normalna (zwykle smoki od razu atakują łowców).
  • Po pewnym czasie mimo oddawania mu połowy złota zażąda 100 sztuk, tłumaczy to tym że zasłużył na nie za pomaganie Bezimiennemu.
  • Chociaż dubbinguje go Mirosław Zbrojewicz, kwestię „Nie potrzebuję cię, byś robił ze mnie głupca” wypowiada głosem Jarosława Domina.
  • Po pokonaniu wszystkich smoków w Górniczej Dolinie, jeżeli Bezimienny poprosi go o pomoc, to będzie można mu o tym powiedzieć, a gracz dostanie wtedy 1000 punktów doświadczenia (opcja dialogowa jest dostępna tylko wtedy, gdy jest się Łowcą Smoków).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki