Fandom

Gothicpedia

Berło Varantu

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Berło Varantu
Berło Varantu (By Vultus123).png

Informacje
Typ
Broń dwuręczna
Obrażenia
10
Posiadacz
Inne
Cena kupna
Brak możliwości kupna
Cena sprzedaży
33000 sztuk złota
Kod na przywołanie
It_Scepter

Berło Varantu – potężny artefakt, występujący w Gothic 3. Jest w posiadaniu króla Rhobara II.

Przed akcją gry Edytuj

Podczas podróży Wiecznego Wędrowca i koczowników Innos przemówił do niego, każąc mu odłożyć kostur i dając berło, które Wędrowiec dzierżył aż do śmierci. Gdy sługa Innosa sprowadził Artefakty Adanosa do świątyń, kostur i berło zostały zalane przez wielką powódź. Podczas jednej z wypraw Rhobara na pustynną część kontynentu znalazł on berło Varantu. Wraz z nim wyruszył w kierunku zielonej części Myrtany, w której założył wspaniałe królestwo ze stolicą w Vengardzie, w której zasiadł. Berło było przechowywane w jego obecności. Po śmierci pierwszego króla Berło dostało się w ręce jego spadkobiercy – Rhobara II. Gdy stolicę oblegali orkowie, król wraz ze swymi magami stworzył magiczną barierę, czerpiąc moc głównie z Berła Varantu. Dopóki Berło istniało, istniała bariera, która została przez nie stworzona.

Gothic 3 Edytuj

Zdobycie Berła Edytuj

Bezimienny podczas kolejnych spotkań z królem ma szansę zdobyć berło na kilka sposobów:

  • Król odda Berło Bezimiennemu, gdy ten zdobędzie artefakty Adanosa.
  • Zabijając króla (Berło można znaleźć przy jego zwłokach).

Wykorzystanie Berła Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Rhobar I zdobył Berło podczas wyprawy do Varantu. Od tego wzięła się jego nazwa.
  • Berło Varantu prawdopodobnie widać już w intro Gothic.

Więcej w Fandom

Losowa wiki