Fandom

Gothicpedia

Bengar

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Bengar
Bengar (Gothic II) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Insert bau_960_bengar

Bengar – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to farmer mieszkający na swojej własnej farmie.

Gothic IIEdytuj

Jako że poparł bunt, musi płacić czynsz Onarowi. Jego farmę nęka dwójka strażników miejskich - Rumbold i Rick. Jeśli Bezimienny pragnie zostać najemnikiem, pozbycie się ich jest jednym z dwóch zadań do wyboru w ramach zadania Torlofa. W przypadku wybrania drugiego z zadań, bohater będzie musiał wykonać to w przypadku chęci zdobycia średniego pancerza najemnika. Ma problemy z pasterzem Balthasarem (nie lubianym przez niego),który wyprowadza swoje owce na jego farmę. Jeśli Bezimienny zabił Ricka i Rumbolda, Bengar, choć niechętnie, zgodzi się, by Balthasar wyprowadzał swoje stado, ale tylko za pola uprawne. Jeden z pracowników - Malak ucieka z farmy z powodu ciągłych napadów dzikich bestii przychodzących zza przełęczy, prowadząc za sobą resztę farmerów. Obiecuje wrócić pod warunkiem, że Bengar zatrudni kogoś do ochrony farmy. Odpowiednią osobą do ochrony farmy okazuje się być Wilk. Zgadza się w zamian za osiemset sztuk złota lub trzysta sztuk złota w przypadku, gdy bohater jest najemnikiem. Malak wraca na farmę. Jeśli Bengar w jakiś sposób zginie, jego farmę przejmie Wilk.

Velaya – Historia wojowniczkiEdytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki jego farma została zaatakowana przez orków. Farmerzy byli bezradni i zginęli, a Bengarowi nie udało się uciec. Zginął, lecz jego duch pozostał na ziemi. Velaya po krótkiej walce pokonuje modlącego się ducha farmera, który teraz spoczywa w pokoju.

Dalsze losyEdytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Bengar został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki