Fandom

Gothicpedia

Basir

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Basir
Basir (Gothic 3) (by Wojciech Wawrzyńczak).png
Informacje
Gildia
Zawód
Poziom
15
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
spawn Basir

Basir – postać występująca w Gothic 3. Jest to asasyn, pochodzący z Ben Sali.

Przed akcją gry Edytuj

Mieszka w Ben Sali. Kradnie klucze do świątyni pradawnych, a następnie włamuje się do niej i zabiera boski artefakt, wywołując klątwę, która dotyka miasto i okolice. Po jakimś czasie wyrusza do Montery, gdzie na drodze okradają go buntownicy. Podczas ucieczki gubi cenny artefakt. Basir ukrywa się w mieście, a artefakt zostaje zabrany do Okary, następnie otrzymuje go Gorn, ten zaś traci go w walce z demonem z Gothy.

Gothic 3 Edytuj

Przebywa w Monterze, w miejskiej gospodzie. Kiedy spotyka Bezimiennego, opowiada mu całą historię. Podczas ataku buntowników, gubi także skrzyneczkę, która ma dla niego wartość sentymentalną. Prosi bohatera o jej odzyskanie z pobojowiska. Po otrzymaniu skrzyneczki, jest niezmiernie szczęśliwy. Wybraniec bogów dostaje zlecenie zabicia go od Julia – zarządcy Ben Sali. Kiedy przyszły król Myrtany wyzwala Monterę, zabija również Basira, wykonując tym samym misję asasyna Julia.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma on na twarzy tatuaże przypominające nieco te, które mieli członkowie bractwa Śniącego. Nic nie wskazuje jednak na to, by w jakikolwiek sposób był powiązany z tą organizacją.

Więcej w Fandom

Losowa wiki