Fandom

Gothicpedia

Barem

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Barem
Barem (Returning) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Myśliwy
Tytuł
Barem
Zawód
Strażnik
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Obóz myśliwych
Noszony strój
Występowanie

Barem – postać występująca w modyfikacji Returning. Znajduje się w obozie myśliwych, niedaleko farmy Bengara.

Returning Edytuj

Jest strażnikiem obozowiska i poleca bohaterowi, aby porozmawiał z Falkiem. Następnie poleca mu zdobyć dla niego szpony topielca, dając w nagrodę trzy płytki pancerza pełzacza. Jednak główny bohater odpowiada dlaczego to on sam nie chce zbroi dla siebie. Wtedy myśliwy wręcza cztery kolejne płytki byłemu skazańcowi z Górniczej Doliny i każe iść do najemnika Wilka, który robi takie zbroje oraz opowiada, iż jeśli myśliwy sam zrobi takową zbroję, jej wartość ochronna wzrośnie. Po otrzymaniu pancerza dziękuje bohaterowi. Po pewnym czasie mówi, że w lesie na północnym wschodzie pojawił się bardzo silny dzik. Gdy przyszły król Myrtany pokazuje skórę zwierzęcia, Barem jest bardzo zdziwiony i wręcza bohaterowi pierścień (+10 do obrony przed walką i strzałami). Zagłosuje także na niego, gdy będzie chciał wyzwać Falka na pojedynek.

Dalsze losy Edytuj

W siódmym rozdziale orkowie zajmują wyspę. Jest jedynym myśliwym, który nie potrzebuje lepszej zbroi. Wraz z innymi myśliwymi wyrusza na bitwę obok farmy Onara. Jeśli nie zginie, jego losy są nieznane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki