FANDOM

Bandyci Ortegi – dość liczna bandycka grupa kierowana przez człowieka imieniem Ortega w Gothic 3. Jest to licząca około dwadzieścia osób zbieranina szumowin, łotrów, bandziorów, rzezimieszków i szmuglerów, siejąca postrach na całym wschodnim wybrzeżu Myrtany.

Gothic 3 Edytuj

Bandyci pod przywództwem Ortegi napadają ma karawany na wybrzeżu, atakują i ograbiają podróżników wędrujących po – zdawałoby się – bezpiecznych drogach. Są przekleństwem kupców, zwłaszcza Iomara, którego karawanę zniszczyli, a jego samego okradli, gdy wiózł do Ardei pięć skrzyń oliwy do lamp. Zdruzgotany handlarz prosi Bezimiennego o pomoc w odzyskaniu skradzionego towaru, za co skłonny jest go sowicie nagrodzić. Bandyci Ortegi dali się też we znaki mieszkańcom Cape Dun – niewielkiej mieściny – a jeden z tamtejszych najemników imieniem Cyrus szczególnie pragnie rozprawić się z ich przywódcą. Chętnie też towarzyszy Bezimiennemu w poszukiwaniach Ortegi i pomaga mu zabić go i jego zgraję.

Ortega i jego bandyci zamieszkują wielką jaskinię, która znajduje się na północny–wschód od Ardei, niewielki kawałek drogi od armii orków stacjonującej przed barierą okalającą Vengard i kamiennego kręgu, w okolicy którego poluje jeden z myśliwychChris. Rabusie obłowili się na ludziach zamieszkujących wybrzeże, o czym świadczą liczne skrzynie zawierające łupy i duża ilość towarów zgromadzona w ich kryjówce. Ponadto Ortega ma w głównej komnacie jaskini własny tron, który prawdopodobnie skądś ukradli jego bandyci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki