FANDOM

Baltram – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka, jest to kupiec z Khorinis. Wystawia swoje towary na placu targowym w mieście. Handluje głównie żywnością.

Gothic II Edytuj

Jeśli Bezimienny nie należy jeszcze do żadnej gildii i dowie się o zleceniu Baltrama od Nagura może podjąć się przyniesienia paczki z żywnością z farmy Akila. Poprzedni posłaniec kupca, został zamordowany właśnie przez Nagura. Bohater może zanieść paczkę kupcowi lub złodziejowi. Jeśli Bezimienny zostanie najemnikiem na farmie Onara, Baltram nie będzie chciał z nim rozmawiać, gdyż uważa, że bohater pobudza chłopów do buntu. Przestanie się na niego gniewać, jeśli bohater przyniesie mu skrzynkę wina i trochę szynki.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Baltram należy do Wodnego Kręgu i jeśli Bezimienny założy pierścień Laresa z akwamarynem, może załatwić dla członka Wodnego Kręgu zastępstwo. Prowadzi też ze Skipem wymianę handlową i bohater może mu w tym pomóc, zanosząc piratowi paczkę. Ten w zamian za paczkę da mu dwie butelki rumu.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Baltram nadal sprzedaje towary na targowisku. Zgadza się głosować na Hannę pod warunkiem, jeśli bohaterka przyniesie mu winogrona. Po nieudanych zakupach u handlarzy Velaya kupuje owoce u Sagitty, która przechowuje je w bryle lodu. Po przyniesieniu odpowiedniej ilości towaru, Baltram zgadza się głosować na właścicielkę gospody.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego z Khorinis, miasto zostało zaatakowane przez orków, przez co Baltram został prawdopodobnie przez nich zabity lub został niewolnikiem.