Fandom

Gothicpedia

Balthasar

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Balthasar
Balthasar (by SpY).png
Informacje
Gildia
Zawód
Pasterz
Poziom
GII: 8
GII:NK: 10
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Bau_932_Balthasar

Balthasar – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to pasterz, mieszka na farmie Sekoba.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa przed domem Sekoba. Jak twierdzi, jest wyśmienitym pasterzem od najmłodszych lat. Zwierzęta traktuje należycie, dba o nie i dzięki temu są mu posłuszne. Ma problemy z wypasem owiec na farmie Sekoba, trawa wokół jest zbyt sucha. Prosi Bezimiennego, aby ten przekonał Bengara by mógł paść owce na łąkach jednej z farm podlegających Onarowi, gdyż tylko tam jest bujna roślinność, odpowiednia dla jego zwierząt a ich właściciel domaga się opłat za korzystanie z pastwisk.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Balthasar jest ostatnią osobą przebywającą na farmie Sekoba. Po dowiedzeniu się o śmierci pracodawcy popada w panikę. Velaya proponuje mu, aby przeniósł się farmę Onara, lecz pasterz nie wie jak zareaguje właściciel ziemski. Na szczęście Onar się zgadza i pasterz ze swoimi owcami idzie na pastwisko Pepe. Przy następnej rozmowie Velayi ze staruszkiem ten ofiarowuje jej Amulet Siły.

Dalsze losy Edytuj

Jeśli Bezimienny został paladynem w czwartym rozdziale, farma Sekoba zostaje zaatakowana przez oddział orkowych wojowników, a farmerzy giną, jeśli nie pomoże im przyszły król Myrtany.

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym został on prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Bezimienny zabije wszystkie owce Balthasara, ten będzie z tego powodu rozpaczał.
  • Podarowany Velayi amulet znalazła ulubiona owca pasterza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki