Fandom

Gothicpedia

Balam

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Balam – postać, występująca w Gothic. Jest to kucharz.

Przed akcją gry Edytuj

Balam trafił do Górniczej Doliny jako jeden z pierwszych, gdyż miało to miejsce aż dwadzieścia lat przed przybyciem Bezimiennego. Od tamtej pory wraz z Omidem musieli gotować perfekcyjnie, ponieważ za niesmakującą magnatom potrawę mogli zostać wysłani na ziemie orków.

Gothic Edytuj

Razem z Omidem gotuje potrawy dla magnatów. Może udzielić Bezimiennemu paru informacji na temat Starego Obozu. Za dnia przebywa w zamku, w kuchni która przylega do sali tronowej. Prawie cały czas gotuje jakieś potrawy w swoim kotle. Razem z Omidem mają własną kuchnię w murze zamkowym w której gotują w nocy, jego praca jest nadzorowana przez magnata Bartholo.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Kucharzom cudem udało się przeżyć upadek magicznej bariery. Najpierw przedostali się przez przełęcz, później błąkali się po lasach Khorinis. Dopiero dostali się do miasta w środku akcji modyfikacji. Balam wtedy został „przewodnikiem” gotujących. Obaj znajdują się w karczmie Kardifa. Balam jest bardzo zadowolony, że widzi choć jedną znajomą twarz. Velaya proponuje im, aby pracowali u Onara, gdyż Thekla będzie mogła wtedy opuścić farmę. Kucharze się zgadzają i od tej pory ich głównym zadaniem jest „nakarmienie” najemników.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku magicznej bariery prawdopodobnie zginął lub został bandytą. Możliwe jest też to, że został ponownie uwięziony przez armię królewską i zmuszony do wydobywania rudy.

Ciekawostki Edytuj

  • Występuje w modyfikacji Returning i przewodzi grupie zbieraczy ziela koło legowiska czarnego trolla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki