FANDOM

Awas – postać w modyfikacji Podróżnik – Za liniami wroga do Gothic II: Noc Kruka.

Podróżnik – Za liniami wroga Edytuj

Zaginiona czapka Edytuj

Awas z pochodzenia jest Gruzinem. Całymi daniami przesiaduje na ławce w okolicy domu Kuźmicza. Gdy pierwszy raz widzi Podróżnika, zaczepia go i mówi mu o swojej skradzionej czapce. Według pokrzywdzonego, złodziej udał się do Gadiukinowa.

Po kilku dniach Awas zleca bohaterowi zdobycie nowej czapki. Gdy Podróżnik już mu ją wręczy, będzie mógł zagrać z nim w grę, polegającą na odgadnięciu liczby od 1 do 3.

Skóra warga Edytuj

Awas jest również w posiadaniu skóry nosorożego warga, a w zamian za nią chce dostać zezwolenie na handel w kołchozie. Po otrzymaniu go, przeprowadza się tam i prowadzi sprzedaż owoców oraz warzyw.

Małpka Edytuj

Kiedy Podróżnik dostanie się już do bazy wojskowej, w celu uzyskania pozwolenie na próby teleportacji na dalekie odległości, musi dać gen. Kirzakowi małpkę, która należy właśnie do Awasa. Bohater może ją odkupić za 20 kawałków wieprzowiny.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie przeżył wybuch atomowy w Gadiukinowie, ponieważ kołchoz położony był na innej wyspie.

Ciekawostki Edytuj

  • Czapkę ma od początku gry w swoim ekwipunku.