Fandom

Gothicpedia

Awas

5404strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Awas – postać, występująca w modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka pod tytułem Podróżnik – Za liniami wroga.

Podróżnik – Za liniami wroga Edytuj

Z pochodzenia Gruzin. Całymi daniami przebywa w okolicy domu Kuźmicza przesiadując na ławce. Gdy pierwszy raz widzi Podróżnika od razu go zaczepia i mówi o swojej skradzionej czapce, według pokrzywdzonego złodziej udał się do Gadiukinowa. Po kilku dniach zleca bohaterowi załatwienie mu nowej czapki, gdy się już z tym upora i da Awasowi nową czapkę – Podróżnik może zagrać z nim w grę, która polega na odgadnięciu liczby od jeden do trzech. Jest również związany z zdaniem zdobycia skóry Nosorożego warga; Awas jest w posiadaniu owej skóry, a w zamian za nią chce zezwolenie na handel w Kołchozie. Po otrzymaniu zezwolenia na handel udaje się do Kołchozu, gdzie później mieszka i prowadzi handel owocami i warzywami. Kiedy bohater dostaje się do bazy wojskowej, aby dostać pozwolenie na próby teleportacji na dalekie odległości musi dać Genarałowi Kirzakowi małpkę, którą Awas ma w posiadaniu. Możemy ją od niego kupić za 20 sztuk wieprzowiny.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie przeżył wybuch atomowy w Gadiunkowie, ponieważ Kołchoz położony był na innej wyspie.

Ciekawostki Edytuj

  • Czapkę ma od początku gry w swoim ekwipunku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki