FANDOM

Attila – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel miasta Khorinis, a także członek gildii złodziei.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest zabójcą wynajmowanym na zlecenia. Jeżeli Bezimienny wyda lordowi Andre jednego z członków gildii złodziei, Cassia przywódczyni gildii nasyła na niego Attilę. Kiedy Bezimienny idzie do Kardifa, karczmarz mówi, że bohatera szuka pewien gość, który się nie przedstawił, lecz powiedział, że będzie czekał na bohatera za sklepem rybnym Halvora. Tam rozpoczyna się walka, z której zwycięsko wychodzi Bezimienny. Bohater może wydać straży Rengaru, który okradł kupca Jorę, Nagura, który zamordował posłannika Baltrama oraz Halvora, który sprzedaje nielegalnie towary zrabowane przez bandytów. Jeżeli bohater nie wyda żadnego z członków gildii, lecz dogada się z nimi, Attila zostaje przysłany w pokojowych zamiarach i oddaje Bezimiennemu klucz do siedziby gildii złodziei.

L'HIVER Edition Edytuj

Modyfikacja nie ingeruje w przebieg dialogu, zmienia się natomiast ubiór (nosi on teraz maksymalnie wzmocniony skórzany pancerz) oraz wygląd miejsca spotkania z Attilą, które jest teraz w znacznej mierze porośnięte trawą, a obok znajduje się droga do fortu paladynów.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Returning nosi lekki pancerz najemnika.
  • Attila miał raczej niską rangę w gildii złodziei. Ważniejsi członkowie tego zgrupowania nawet nie próbują się zemścić na Bezimiennym za zabicie go, a Jesper określił Atillę nędznym psem.
  • Gdy Bezimienny wejdzie do którejś z pobliskich chat w jego obecności bez skradania, Attila zachowa się jak inni obywatele, każąc mu wyjść – pomimo, że sam jest złodziejem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki