Fandom

Gothicpedia

Atak Grega na Esmeraldę

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Atak Grega na Esmeraldę
Esmeralda2.jpg
Informacje
Miejsce
Morze niedaleko Khorinis
Wynik
Przytłaczająca porażka Piratów
odparcie ataku przez Paladynów
Uczestnicy
Dowódcy
† – poległy w walce
(†) – prawdopodobnie poległy w walce
Siły stron
Załoga Piratów
Kontyngent Paladynów
Straty
Wszyscy Piraci oprócz Kapitana Grega polegli
Znikome
jesli nie żadne

Atak Grega na Esmeraldę – próba abordażu statku Paladynów, którzy płynęli na Wyspę Khorinis z misją wydobycia magicznej rudy dla króla. Zakończyła się ona druzgocącą porażką Piratów.

Przyczyny Edytuj

Po upadku magicznej bariery ruch morski na trasie KhorinisKontynent praktycznie zamarł. Grupa Piratów Grega, którzy mieli swój obóz w ukrytej zatoce na nieznanej części wyspy, straciła sposób zarobku i rozrywki. Piraci rozpijali się różnymi trunkami leżąc na plaży i popadali w lenistwo. Z niecierpliwością czekali na pojawienie się na morzu okrętów godnych złupienia.

Przebieg Edytuj

Pewnego dnia nadeszła ta chwila na którą od dawna czekali. Na horyzoncie pojawił się statek. Czym prędzej Kapitan Greg zarządził by postawić żagle na wiatr i załoga piratów rozpoczęła pościg upatrzonego statku. Po rozpoczęciu abordażu, gdy było już za późno Piraci zorientowali się, że okręt na który napadli to Królewska Galera pełna Paladynów. Walka nie trwała długo. Napastnicy zostali rozniesieni przez wojowników Innosa, a ich statek zatopiony przez królewskie działa Esmeraldy.

Roznieśli nas w drzazgi jak pustą skrzynię po owocach.
― Greg

Skutki Edytuj

Ekspedycja Paladynów nie ucierpiała i popłynęła do Khorinis, gdzie zacumowała. Odwrotne były losy statku piratów, który poszedł na dno wraz z całą swoją załogą. Jednak Kapitanowi okrętu nie dane było zatonąć ze swoją łajbą. Morze wyrzuciło samotnego pirata w okolicach Miasta Portowego Khorinis, gdzie błąkał się szukając sposobu na powrót do swojego obozu w ukrytej części wyspy – Jarkendar. Wynik tej bitwy zadecydował o osłabieniu piractwa w rejonach Khorinis, głównie przez straty w ludziach oraz zostawienie obozu piratów pod dowództwem nieodpowiedzialnych i niekompetentnych wilków morskich.

Więcej w Fandom

Losowa wiki