Fandom

Gothicpedia

Ash

5403strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Ash – postać, występująca w modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka o nazwie Piratenleben. Jest to człowiek uwięziony głęboko pod ziemią.

Piratenleben Edytuj

Przebywa w podziemnej jaskini koło piramidy. Nie można dostać się do niego bez pomocy kodów. Chciałby się z jaskini wydostać, a o pomoc prosi Rhena. Gdy pokonują zastęp szkieletów, Ash znów próbuje wypowiedzieć zaklęcie. Otrzymując tajemniczą księgę od pirata próbuje jeszcze raz. Otrzymuje wtedy dwie opcje dialogowe – dwa różne zaklęcia. Po wybraniu jednego z nich Rhen teleportuje się na statek, Ash zostaje, lecz gracz dowie o tym tylko za pomocą kodów.

Ciekawostki Edytuj

  • Do jego jaskini teleportuje bohatera księga o nazwie Nekronomikon. Rhen oddaje Ashowi księgę, by mógł się teleportować. Znajduje się na piedestale pod posiadłością budowniczych, do której udaje się jeden z duchów (ten, któremu pirat dał ciało).
  • Ash posiada teksturę ciała Bernda z modyfikacji Das Mirandadorf.
  • Ma też piłę łańcuchową, która nie istniała w czasach Gothica. Jest nieśmiertelny, więc bez pomocy kodów Rhen mu jej nie odbierze.
  • Ash jest najpewniej wzorowany na Głównym bohaterze serii filmów "Martwe Zło", gdzie również jedną z jego broni była piła mechaniczna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki