Fandom

Gothicpedia

Asgardowie

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Naszym celem jest niesienie mądrości i siły Opiekunów w każdą stronę świata. Kto wątpi w ich czyny, nie jest godny zwać się wojownikiem żywiołów!
― Terinaks
Asgardowie
Terinaks (by Jao98).png
Terinaks - wódz gildii
Informacje
Przywódca
Terinaks
Siedziba
Uniform
Wyznanie
Występowanie

Asgardowie – jedna z najważniejszych gildii pobocznych występujących w modyfikacji Returning.

Returning Edytuj

Są oni wyznawcami i obrońcami Opiekunów. Ich przywódcą i nauczycielem jest Terinaks. Siedziba gildii mieści się w klasztorze Opiekunów. Oprócz Terinaksa do gildii należy pięciu innych: dwaj strzegą głównej komnaty klasztoru, dwaj komnaty Stonnosa, a jeden walczy z Bezimiennym na arenie Asgardów.

Rekrutacja Edytuj

Do gildii mogą dołączyć tylko wybrani, którzy zasłużą swoimi czynami na to, by ukazali im się Opiekunowie. Ale to jeszcze nie wszystko. Kandydat musi przejść serię prób, by w końcu przystąpić do Testu Wiary, po którego zakończeniu dostanie się do klasztoru Opiekunów. Tam musi udowodnić, że będzie godzien należeć do Asgardów, a ostateczną próbą jest pojedynek z jednym z nich. Dopiero po tym wszystkim, śmiertelnik może zostać wojownikiem żywiołów.

Udział Bezimiennego Edytuj

Bezimienny także może zostać Asgardem, ale tylko, jeśli jest wojownikiem. Wówczas Opiekunowie wyślą go na szkolenie do Terinaksa. Gdy bohater pokona smoki, mistrz poddaje go próbie i wysyła na arenę. Po wygranym pojedynku Bezimienny zostaje oficjalnie przyjęty do Asgardów.

Dalsze losy Edytuj

Gdy Bezimienny atakuje Opiekunów, by pozbawić orków wsparcia z ich strony, wszyscy Asgardowie odchodzą wraz z nimi do Pałacu Vakhana.

Ciekawostki Edytuj

  • We wcześniejszej wersji modyfikacji nazywali się Haradrimami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki