Fandom

Gothicpedia

Arcymagowie ognia

5036stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Arcymag ognia – najwyższa ranga wśród Magów Ognia. Najmądrzejsi z mądrych, członkowie najwyższych rad, doradcy królów, reprezentanci społeczności Magów Ognia poza jej granicami. Arcymagami zostają jedynie magowie którzy poprzez wieloletnie zasługi i wykonywanie woli Innosa udowodnili, że należy im się miano najpotężniejszych. Owi magowie posługują się zwykle aroganckim, wysublimowanym językiem, który podkreśla ich pozycję. Noszą ciężkie, bogato zdobione szaty i świecące amulety. Poruszają się powoli, można nawet pomyśleć, że ospale, lecz tak naprawdę drzemiąca w nich moc dorównuje sile całego oddziału paladynów czy orków.

Moc Magiczna Edytuj

Czary jakimi się posługują należą do najwyższych kręgów, a moce magiczne jakimi dysponują, przyprawiają o dreszcze. Były Arcymag Xardas w dzień potrafił stworzyć dwupiętrową wieżę. W magicznym arsenale Arcymagów znajdują się czary, które natychmiastowo zabijają większość istot Myrtany. Dysponują takimi zaklęciami jak Tchnienie Śmierci , Masowe zniszczenie, Deszcz ognia, czy Armia Ciemności.

Arcymagowie w Sadze Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym nowicjuszem, który przeszedł Próbę Ognia był Serpentes, wiele lat po tym zdarzeniu został członkiem Najwyższej Rady.
  • Bezimienny w Gothic II również ma szansę zostania arcymagiem ognia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki