Fandom

Gothicpedia

Anton

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Anton
Anton (Gothic 3 Zmierzch Bogów)(by Lother).png

Informacje
Zawód
Karczmarz
Poziom
5
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
spawn Anton

Anton – postać, występująca w Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest karczmarzem, prowadzi gospodę w Silden.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Ma żonę o imieniu Isabelle. Ma kłopoty z Barnabasem, który spędził w jego gospodzie trzy dni i nie zapłacił za to, a w dodatku przespał się z jego żoną. Prosi Bezimiennego o odzyskanie pieniędzy i pobicie go. Bohater może przyjąć i wypełnić zadanie lub przystać na propozycję Barnabasa, rzucając na karczmarza zaklęcie amnezji. Dzięki temu ten zapomniałby o problemach, jakie mu sprawił. W nagrodę za pobicie i odzyskanie złota, Anton wręcza bohaterowi pięćset sztuk złota i list polecający dla Anoga. Jest on jedną z osób, które muszą zapłacić podatek dla Inoga. Anog podejrzewa Antona o ukrywanie orków w swojej gospodzie, co po rozmowie z jego żoną okazuje się prawdą. Z tego powodu władca Silden rozkazuje Bezimiennemu zabić go, ponieważ ukrywając ich zdradził ojczyznę. Gdy bohater mówi mu, że przyszedł go ukarać za zdradę, Anton rzuca się na niego z pięściami i ginie.

Ciekawostki Edytuj

  • W Edycji Rozszerzonej karczma Antona znajduje się w innym miejscu w Silden niż w podstawowej wersji gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki