Fandom

Gothicpedia

Anghar

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Anghar
Anghar (Mroczne Tajemnice) (by Migulo).png
Informacje
Gildia
Zawód
Kowal
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing

Anghar – postać występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to były paladyn przemytnik.

Przed akcją gry Edytuj

Urodził się w wiosce wyznawców Beliara, której mieszkańcy składali w ofierze chore i niedołężne dzieci. On także miał być jedną z takich ofiar, jednak gdy właśnie kapłan Beliara uniósł nóż, by go zabić, cała kaplica mrocznego boga stanęła w płomieniach. Wszyscy spłonęli żywcem, jednak przyszły paladyn nie odniósł ani jednego oparzenia. Najwyższy kapłan orzekł, że ciąży na nim znamię Innosa, kazał więc wymordować jego rodzinę, on sam zaś został skazany na śmierć głodową. Udało mu się jednak zbiec, po czym udał się do klasztoru Innosa, gdzie przyłączył się do zakonu paladynów. Służył w oddziale kapitana Garonda. Oddział pewnego dnia dostał zadanie zniszczenia wioski, która była domem Anghara. Ten jednak nie chciał wykonać rozkazu i złamał swój konsekrowany miecz. Ostatecznie wioska została zniszczona. Po wszystkim Garond uznał Anghara za zdrajcę i kazał go zabić, ale przed śmiercią uchronił go lord Hagen, który wstawił się za nim. Anghar został więc wysłany do Kolonii Karnej, lecz na statek, który go tam wiózł, napadli piraci pod wodzą Grega. Udało mu się uciec, a w krótkim czasie dołączył do przemytników.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Jest kowalem przemytników, pracuje w kuźni razem z Monkiem. Może nauczyć Bezimienego kowalstwa pod warunkiem, że ten przyniesie mu czterdzieści sztuk ostrzy.

Dalsze losy Edytuj

Ginie z innymi przemytnikami podczas sztormu.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki