FANDOM

Alwin – postać występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest rzeźnikiem mającym swój dom w dzielnicy portowej. Jest bardzo przywiązany do swoich owiec i jest niepocieszony, gdy w piątym rozdziale wszystkie jego zwierzęta idą na pożywienie dla armii lorda Hagena. Ma żonę imieniem Lucy. Wewnątrz domu posiada niewielką rzeźnię. Bardzo przeszkadza mu jego sąsiad Fellan, gdyż bez przerwy stuka młotkiem, co denerwuje Alwina oraz jego pociechy. Fellan jednak nie słucha próśb Bezimiennego, ani nie daje się przekupić i pozostaje bohaterowi tylko pobić hałaśliwego sąsiada. W zamian za uciszenie go, Alwin da bohaterowi w nagrodę 30 sztuk złota, mimo iż wcześniej obiecywał jedynie 25.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Alwin nadal mieszka w porcie. Prosi Velayę, aby zajęła się Fellanem, który po odpłynięciu Bezimiennego, znów zaczął remontować dom. Po uciszeniu sąsiada obywatel radzi bohaterce, aby znalazła mu takie lokum, gdzie nie będzie miał do czynienia z sąsiadami. Później w ramach wdzięczności obiecuje wojowniczce, iż w następnych wyborach po raz pierwszy zagłosuje na Hannę. Po wybuchu epidemii ospy, obok jego domu zaczęły kręcić się szczury. Później Alwin z radością otrzymuje wiadomość od baronowej o odnalezieniu leku mikstury przeciwko chorobie.

Straż Miejska Edytuj

Alwin jest związany ze śmiercią staruszki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Alwin został prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki