Fandom

Gothicpedia

Alwin

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Alwin
Alwin (Gothic II) (by Marcopolo99).png
Informacje
Gildia
Zawód
Rzeźnik
Poziom
30
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
vlk_424_alwin

Alwin – postać występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest rzeźnikiem mającym swój dom w dzielnicy portowej. Jest bardzo przywiązany do swoich owiec i jest niepocieszony, gdy w piątym rozdziale wszystkie jego zwierzęta idą na pożywienie dla armii lorda Hagena. Ma żonę imieniem Lucy. Wewnątrz domu posiada niewielką rzeźnię. Bardzo przeszkadza mu jego sąsiad Fellan, gdyż bez przerwy stuka młotkiem, co denerwuje Alwina oraz jego pociechy. Niestety Fellan nie słucha próśb Bezimiennego, ani nie daje się przekupić i pozostaje bohaterowi tylko pobić hałaśliwego sąsiada. W zamian za uciszenie go, Alwin da bohaterowi w nagrodę trzydzieści sztuk złota, mimo iż wcześniej obiecywał jedynie dwadzieścia pięć.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Alwin nadal mieszka w porcie. Prosi Velayę, aby zajęła się Fellanem, który po odpłynięciu Bezimiennego, znów zaczął remontować dom. Po uciszeniu sąsiada obywatel radzi bohaterce, aby znalazła mu takie lokum, gdzie nie będzie miał do czynienia z sąsiadami. Później w ramach wdzięczności obiecuje wojowniczce, iż w następnych wyborach po raz pierwszy zagłosuje na Hannę. Po wybuchu epidemii ospy, obok jego domu zaczęły kręcić się szczury. Później Alwin z radością otrzymuje wiadomość od baronowej o odnalezieniu leku mikstury przeciwko chorobie.

Straż Miejska Edytuj

Alwin jest związany ze śmiercią staruszki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Alwin został prawdopodobnie przez nich zabity lub zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki