FANDOM

Alrik – postać występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Alrik był niegdyś instruktorem musztry w armii. Postanowił odejść z wojska, by zaznać przygód. Gdy stracił wszystkie pieniądze, musiał zamieszkać w Khorinis.

Gothic II Edytuj

Mieszka w dzielnicy portowej. Organizuje walki za magazynem, w których stawka wynosi 50 sztuk złota. Mówi Bezimiennemu, że wojna trwa o wiele za długo, z tego powodu wybuchają chłopskie bunty, które król tłumi bez litości. Alrik uważa, że jak to się nie skończy, to królestwo się rozpadnie. Po wygranym pojedynku może nauczyć bohatera posługiwania się bronią jednoręczną. Dodatkowo w III rozdziale informuje Bezimiennego, że trenował i stał się silniejszy. Jeśli Bezimienny chce walczyć z nim jeszcze raz, musi przynieść mu jego miecz, będący w posiadaniu kupca z targowiska - Jory, jeśli Bezimienny oddał Jorze jego pieniądze skradzione przez Rengaru, to odda mu miecz za darmo, w przeciwnym wypadku musi zapłacić 50 sztuk złota.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Alrik po przyłapaniu na prowadzeniu nielegalnych walk postanowił dołączyć do straży. Patroluje głównie górne miasto. Jako że nie dostał informacji o właścicielu starego domu Gerbrandta, odsyła Velayę do Lariusa. Po obrabowaniu przez bohaterkę skrzyni straży, wojowniczka posiada jego stary miecz. Alrik odkupi go za 50 sztuk złota. Wieczorami może uczyć wojowniczkę walki bronią jednoręczną. Koszt nauki wynosi 100 złotych monet.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Alrik został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki